АНАЛІЗ ВІДНОШЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ВИДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • N. I. Rublevska
  • O. A. Shevchenko
  • H. S. Kaniuka
  • Yu. S. Kramarova
  • S. A. Shchudro
  • V. V. Zaitsev
  • O. O. Kulahin
  • M. V. Dziak

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7913

Ключові слова:

самостійна робота, опитування, впровадження ефективних засобів.

Анотація

Мета роботи – вивчення організації і відношення до самостійної роботи студентів медичного вищого навчального закладу.

Основна частина. У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін.

Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання.

Посилання

Suchasni tekhnolohii navchannia u vyshchomu navchalnomu zakladi Modern education technology at higher educational institution. Retrieved from http://pidruchniki.com/70160/pedagogika/suchasni_tehnologiyi_navchannya_vischomu_navchalnomu_zakladi in Ukrainian.

Bystrova, Yu. (2015). Pravo ta innovatsiine suspilstvo [Law and innovative society]. Retrieved from http://apir.org.ua/wp-content/uploads/2015/04/Bystrova.pdf [in Ukrainian].

Babak O.Ya., Panchenko, H.Yu., Klimenko M.I., Masliaieva, L.V. Frolova-Romaniuk Ye.Yu., Zaichenko O.Ye, & Nesterova, I.A. (2014). Suchasni metody testuvannia u pidhotovtsi likariv-interniv [Modern testing methods in the training of internship doctors]. Proceedings from ITSPTKhNMUS’14: Navch.-metod. conf. “Innovatsiini tekhnolohii v systemi profesiinoi pidhotovky studentiv v KhNMU” – Learning and teaching conference “Innovative technologies in the system of professional training of KhNMU students”. (pp. 23-25). Kharkiv: KhNMU [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Rublevska, N. I., Shevchenko, O. A., Kaniuka, H. S., Kramarova, Y. S., Shchudro, S. A., Zaitsev, V. V., … Dziak, M. V. (2017). АНАЛІЗ ВІДНОШЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ВИДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7913

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти