ДОСВІД ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ VI КУРСУ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ "КРОК-2" НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 3

Автор(и)

  • T. V. Boiko

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7837

Ключові слова:

ліцензійний іспит, кафедра внутрішньої медицини № 3, Крок-2.

Анотація

Мета роботи вивчити досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2»

Основна частина. Підготовка студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» повинна включати індивідуальну роботу над питаннями, обговорення з викладачем та проведення додаткових тестувань згідно з напрямком базової кафедри. Ліцензійний іспит «Крок-2» є засобом незалежного оцінювання рівня професійної компетентності фахівця. Проведення ліцензійного іспиту є одним із кроків до реструктуризації системи навчання і здійснюється шляхом розробки сучасних загальноосвітніх технологій, однакових для всіх медичних вищих навчальних закладів країни.

Впровадження даної форми контролю знань сприяє, в першу чергу, об’єктивності  оцінювання знань майбутніх лікарів. На кафедрі внутрішньої медицини № 3 використовуються різні методики для підготовки до «Кроку-2»: щодня студенти використовують базу даних тестових запитань, відповідно до теми заняття, потім разом розбирають тематичні тести шляхом усного обговорення. На останньому занятті вони складають тестовий іспит із результатом не менше 80 %. При негативному результаті студенти відпрацьовують згідно з розкладом. Кількість спроб необмежена.

Висновок. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» на кафедрі внутрішньої медицини № 3 засвідчив велику зацікавленість студентів, показав їх рівень знань. Якісна підготовка випускників медичних факультетів до державної атестації вимагає заходів із узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних умінь та навиків на кожному етапі.

Посилання

Volosovets, O.P., Piatnytskyi, Yu.S., Vitenko, I.V., & Melnyk, I.V. (2012). Udoskonalennia zasvoiennia praktychnykh navychok i metodyk studentamy ta likariamy-internamy – vazhlyva skladova kadrovoi perebudovy pervynnoi lanky medychnoi dopomohy naselenniu Ukrainy [The improvement of practical skills and techniques absorption by students and internship doctors – an important component of personnel restructuring of primary stage of medical care in Ukraine]. Medychna osvita – Medical education, 3, 5–6 [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” [The Higher Education Act of Ukraine] (2014). Vidomosti Verkhovnoi Rady – Verkhovna Rada Bulletin, 37-38. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 [in Ukrainian].

Kanivets, T.M. (2012). Osnovy pedahohichnoho otsiniuvannia: navch.-metod. posib. [Basics of educational assessment: study guide]. Nizhyn: Vydavets P.P. Lysenko M. M. [in Ukrainian].

Holovatiuk, L.M., Bovkun, O.A., Yesypova, S.I., & Shyshak, O.I. (2016). Pidhotovka z pediatrii do litsenziinoho ispytu “Krok-2” na 6 kursi medyko-psykholohichnoho fakultetu [Training in pediatrics to license exam “Krok-2” at 6th course of Medical and Psychology Faculty]. Proceedings from CIMEQ’2016: XIII Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia z mizhnorodnoiu uchastiu “Aktualni pytannia yakosti medychnoi osvity” (z dystantsiinym pidiednanniam VM(F)NZ Ukrainy za dopomohoiu videokonferents zviazku) –XIII All-Ukrainian scientific conference with international participation “Current issues of medical education quality” (with remote connection HM(Ph)EI of Ukraine via video-link). (p. 17). Ternopil: TDMU [in Ukrainian].

Biriukova, T.V. (2016). Kontrol znan studentiv [Students’ academic performance rating]. Proceedings from CIMEQ’2016: XIII Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia z mizhnorodnoiu uchastiu “Aktualni pytannia yakosti medychnoi osvity” (z dystantsiinym pidiednanniam VM(F)NZ Ukrainy za dopomohoiu videokonferents zviazku) –XIII All-Ukrainian scientific conference with international participation “Current issues of medical education quality” (with remote connection HM(Ph)EI of Ukraine via video-link). (p. 7). Ternopil: TDMU [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Boiko, T. V. (2017). ДОСВІД ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ VI КУРСУ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ "КРОК-2" НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 3. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7837

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи