ПЕРШИЙ ДОСВІД СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ШОСТИХ КУРСІВ МЕДИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7836Ключові слова:
медична освіта, симуляції медицина, практичні навички, робота в команді, студенти медичних факультетів.Анотація
Мета роботи – аналіз перших результатів досвіду організації підготовки студентів шостих курсів медичних факультетів на основі інноваційних симуляційних технологій.
Основна частина. Важливим для медичної освіти в Україні стало створення на базі Одеського національного медичного університету Навчально-інноваційного центру практичної підготовки лікаря і кафедри симуляційної медицини. Вони є базами сучасної підготовки студентів і лікарів. Вивчено результати навчання і оцінювання 450 студентів шостих курсів медичних факультетів. За результатами підсумкового тестування та заліку було виявлено, що низькі початкові оцінки за темами діагностики та лікування невідкладних станів достовірно збільшилися в два рази. Оцінка командної роботи в кінці циклу зросла майже в два рази.
Висновок. Використання симуляційних технологій дозволяє підвищити ефективність навчання студентів шостих курсів медичних факультетів.Посилання
James, J. T. (2013). A new, evidence-based estimate of patient harms associated with hospital care. Journal of patient safety, 9(3), 122-128.
Artemenko, V.V., Nosenko, V.M., & Berlinskaya, L.I. (2015). Problemno-oriyentirovannyy podkhod v sisteme simulyatsionnogo obucheniya meditsinskikh rabotnikov Problem-oriented approach in the system of simulation training of medical personnel. Humanitarnyi visnyk DVNZ “Pereiaslav-Khmelnytskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet im. H. Skovorody – Humanitarian Bulletin of Pereiaslav-Khmelnytskyi State Pedagogical University by H. Skovoroda, 5(65), 36, 16-23 in Russian.
Artemenko, V.V., Nosenko, V.M., & Vast’yanov, R.S. (2015). Simulyatsionnoye obucheniye pri lechenii neotlozhnykh sostoyaniy v meditsine Simulation learning during medical emergencies treating. Dosiahnennia biolohii ta medytsyny – Achievements of Biology and Medicine, 2, 58-64 in Russian.