АНАЛІЗ РІВНЯ ДОМАГАНЬ І ПРОФЕСІЙНОЇ САМООЦІНКИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7778Ключові слова:
психологічне тестування, рівень домагань, самооцінка професійних компетенцій, лікарі-інтерни.Анотація
У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів.Посилання
Lomov, B.F. (2006). Psikhicheskaya regulyatsyya deyatelnosti. Izbrannyye trudy Psychic regulation of activity. Selectas. M.: Izd-vo IP RAN in Russian.
Metodika “Diagnostika samootsenki Dembo–Rubinshtein”. Modificatsyya Prikhozhan A. M. “Dembo – Rubinshtein self-rating diagnostics” methodology. Modified by A. M. Prykhozhan. Retrieved from: http://www.psychologos.ru/articles/view/metodika_diagnostika_samoocenki_dembo-rubinshteyn._modifikaciya_prihozhan in Russian.
Yanshyn, P.V. (2007). Klinicheskaya psikhodiagnostika lichnosti. Uchebno-metodicheskoye posobiye Personality clinical psychodiagnostics. Education and methodology guide. SPb: Rech in Russian.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-10-24
Як цитувати
Pertseva, T. O., Vysochyna, I. L., Bashkirova, N. S., Kramarchuk, V. V., & Yashkina, T. O. (2017). АНАЛІЗ РІВНЯ ДОМАГАНЬ І ПРОФЕСІЙНОЇ САМООЦІНКИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7778
Номер
Розділ
Матеріали конференції