ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ДЗ «ЗАПОРІЗЬКА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ МОЗ УКРАЇНИ»
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7776Ключові слова:
післядипломна освіта, особисте освітнє середовище, навчальний процес.Анотація
У статті висвітлено досвід впровадження сучасних освітніх технологій, що сприяють подальшому розвитку й удосконаленню післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів і є важливою умовою реалізації положень освітньої реформи в Україні. Показано, що використання інформаційних ресурсів у практичній діяльності викладачів підвищує пізнавальну активність і навчальну мотивацію, дозволяє максимально ефективно сформувати особисте освітнє середовище учасників навчального процесу.Посилання
Khvysiuk, O.M., Marchenko, V.H., Kasianova, O.M., Zherebkin, V.V., Zhadan, I.A., Bodnia, K.I., … Serhienko, O.I. (2013). Andrahohichna model navchannia doroslykh u systemi pisliadyplomnoi osvity [Andragogical model of teaching adults in the system of postgraduate education]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 80-84 [in Ukrainian].
Boichuk, T.M., Herush, I.V., & Khodorovskyi, V.M. (2014). Zastosuvannia informatsiino-komunikatyvnykh tekhnolohii u navchalnomu protsesi Bukovynskoho derzhavnoho medychnoho universytetu [The use of information and communication technologies within educational process at Bukovinianna State Medical University]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 75-78 [in Ukrainian].
Nykonenko, O.S., Shapoval, S.D., & Dmytrieva, S.M. (2012). Suchasni navchalni tekhnolohii v praktytsi pisliadyplomnoi osvity Modern educational technologies in the practice of Postgraduate Education. Medychna osvita – Medical Education, 2, 79-80 [in Ukrainian].
Vitvitska, S.S. Osnovy pedahohiky vyshchoi shkoly: navchalnyi posibnyk [Higher school pedagogy basis: textbook]. Retrieved from: http://thinbook.org/book/230-osnovi-pedagogiki-vishhoyi-shkoli-navchalnij-posibnik-vitvicka-pp.html [in Ukrainian].