НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ МОЗ УКРАЇНИ: СТАН ТА ПЕРШОЧЕРГОВІ ЗАВДАННЯ

Автор(и)

  • I. V. Melnyk
  • M. O. Polishchuk

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7773

Ключові слова:

навчально-методичне забезпечення, вища медична освіта, стандарти вищої освіти, навчальне середовище.

Анотація

У статті детально висвітлюється стан навчально-методичного забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України, дається комплексна оцінка його відповідності вимогам щодо провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти та, згідно даного аналізу, формуються першочергові завдання щодо удосконалення навчально-методичного забезпечення студентів у ВНЗ МОЗ України.

Посилання

Litsenziini umovy provadzhennia osvitnoi diialnosti zakladiv osvity: Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 30.12.2015 roku № 1187 [Licence provisions of education activities implementation by educational institutions: Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine of December 30, 2015, № 1187] [in Ukrainian].

Pro vnesennia zmin do nakazu MOZ Ukrainy vid 26.02.2003 roku № 86 : nakaz MOZ Ukrainy vid 23.08.2011 roku № 532 [On amendgments being made to the Order of Ministry of Healthcare of Ukraine of February 26, 2003 № 86: Order of Ministry of Healthcare of Ukraine of August 23, 2011 № 532] [in Ukrainian].

Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Yevropeiskomu prostori vyshchoi osvity (ESG): ukhvaleno Ministerskoiu konferentsiieiu v Yerevani 14–15 travnia 2015 roku [Standard and Recommended practices on quality assurance in European higher education environment (ESG): approved at Ministry conference in Yerevan on May 14-15, 2015]. (2015). Kyiv: TOV “Polihraf plius” [in Ukrainian].

Bukrov, V.A., Hozhyk, A.P., & Pyzhyk, A. M. (2016). Otsinka vidpovidnosti isnuiuchykh v Ukraini praktyk zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity yevropeiskym standartam ESG-2015 [Ukrainian practice of higher education quality compliance to European standards ESG-2015 assesment]. Tematychnyi vypusk “Yevropeiska intehratsiia vyshchoi osvity Ukrainy v konteksti Bolonskoho protsesu”: teoretychnyi ta naukovo-metodychnyi chasopys “Vyshcha osvita Ukrainy” – Special issue “European integration of Higher education of Ukraine in the context of Bologna process”: theoretic, academic and research journal “Higher education of Ukraine” (Issue 4), (pp. 6-12). Kyiv: Instytut vyshchoi osvity NAPN Ukrainy [in Ukrainian].

Piatnytskyi, Yu.S., Melnyk, I.V., Polishchuk, M.O., & Fysun, Yu.I. (2016). Orhanizatsiia navchalnoho protsesu u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ministerstva okhorony zdorovia Ukrainy v umovakh vprovadzhennia Zakonu Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” (za pidsumkamy monitorynhu v 2016 r.) [Learning process organization at higher educational institutions of Ministry of Healthcare of Ukraine under the conditions of Higher Education Act of Ukraine introduction]. Aktualni pytannia yakosti medychnoi osvity: materialy XIII Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnar. uchastiu – Current issues of medical education quality: proceedings of XIII All-Ukrainian Scientific and Practical Conference with International Participation (pp. 22–26). Ternopil: Ukrmedknyha [in Ukrainian].

Dybkova, L.M. (2015). Otsiniuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv yak tsilisna systema [Professional competency of future professionals evaluation as an integral system]. Tematychnyi vypusk “Yevropeiska intehratsiia vyshchoi osvity Ukrainy v konteksti Bolonskoho protsesu”: teoretychnyi ta naukovo-metodychnyi chasopys “Vyshcha osvita Ukrainy” – Special issue “European integration of Higher education of Ukraine in the context of Bologna process”: theoretic, academic and research journal “Higher education of Ukraine” (Issue 3), (pp. 23-27). Kyiv: Instytut vyshchoi osvity NAPN Ukrainy [in Ukrainian].

Rashkevych, Yu.M. (2016). Prohramni rezultaty navchannia: vymohy do formuliuvannia [Programme results of education: requirements for formulation]. Tematychnyi vypusk “Yevropeiska intehratsiia vyshchoi osvity Ukrainy v konteksti Bolonskoho protsesu”: teoretychnyi ta naukovo-metodychnyi chasopys “Vyshcha osvita Ukrainy” – Special issue “European integration of Higher education of Ukraine in the context of Bologna process”: theoretic, academic and research journal “Higher education of Ukraine” (Issue 4), (p. 12). Kyiv: Instytut vyshchoi osvity NAPN Ukrainy [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Melnyk, I. V., & Polishchuk, M. O. (2017). НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ МОЗ УКРАЇНИ: СТАН ТА ПЕРШОЧЕРГОВІ ЗАВДАННЯ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7773

Номер

Розділ

Матеріали конференції