ОРГАНІЗАЦІЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ДВНЗ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ»
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7759Ключові слова:
симуляційне навчання, практичні навички, професійна підготовка лікарів.Анотація
У статті висвітлено структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік практичних навичок, які студенти відпрацьовують у центрі симуляційного навчання. Доведена ефективність застосування симуляційного навчання у професійній підготовці лікарів.Посилання
Korda, M.M., Shulhai, A.H., & Klishch, I.M. (2015). Shliakhy implementatsii Zakonu Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» v Ternopilskomu derzhavnomu medychnomu universyteti [Ways of Higher Education Act of Ukraine implementation at Ternopil State Medical University]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 34-39 [in Ukrainian].
Korda, M.M., Shulhai, A.H., Hudyma, A.A., & Zaporozhan, S.Y. (2016). Rozvytok praktychno-oriientovanoho ta symuliatsiinoho navchannia v Ternopilskomu derzhavnomu medychnomu universyteti imeni I. Ya. Horbachevskoho [Practice-oriented and simulation education development at I. Horbachevsky Ternopil State Medical University]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 54-58 [in Ukrainian].
Rozhko, M.M., Ersteniuk, A.M., & Kapechuk, V.V. (2016). Kompetentnisnyi pidkhid u pidhotovtsi studentiv-medykiv [Competency approach within medical students training]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 102-107 [in Ukrainian].