СУЧАСНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ФАКТОР ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Автор(и)

  • V. M. Zhdan Тернопільський державний медичний
  • V. M. Bobyrov
  • S. M. Bilash
  • O. M. Bieliaieva

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7758

Ключові слова:

освітнє середовище, конкурентоспроможність, стратегічні цілі.

Анотація

Обґрунтовується думка, що реалізація стратегічних цілей національної вищої медичної освіти уможливлюється шляхом створення у вищих медичних навчальних закладах освітнього середовища, яке не лише забезпечує провадження освітньої діяльності на сучасному рівні, але й стимулює усіх учасників навчально-виховного процесу до активності, професійного та особистісного зростання. Схарактеризовано освітнє середовище та викладено результати освітньої діяльності ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія» за 2016 рік.

Посилання

Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» vid 01.07.14 №1556-VII (2014). [The Higher Education Act of Ukraine of 01.07.14 №1556-VII]. Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua/go/1556-18 [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro naukovu i naukovo-tekhnichnu diialnist» (iz zminamy, vnesenymy zghidno iz Zakonamy № 922-VIII vid 25.12.2015, VVR, 2016, № 9, st. 89 , № 1774-VIII vid 06.12.2016, VVR, 2017, № 2, st.25) [The Act of Ukraine «About scientific and technical-scientific activities» (with changes according to Acts № 922-VIII of December 25, 2015, VVR, 2016, № 9, art. 89 , № 1774-VIII of December 06, 2016, VVR, 2017, № 2, art.25)] Retrieved from http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/848-19 [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro osvitu» vid 23.05.1991 r. № 1060-ХІІ (iz zminamy). [The Educational Act of Ukraine of 23.05.1991 № 1060-ХІІ (with changes)]. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12 [in Ukrainian].

Bieliaieva, O.M., & Synytsia, V.H. (2017). Zahalna testolohiia v diakhronii ta synkhronii [General testology in diachrony and synchrony]. Innovatsiini tekhnolohii v orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv medychnykh osvitnikh zakladiv : mater. navch.-nauk. konf. z mizhnar. uchastiu, 23 ber. 2017 r. – Innovative technologies in organization of students’ independent work at medical educational institutions: materials of educational and scientific conference with international participation, March 23, 2017. Poltava: Vyd. viddil VDNZU «UMSA» [in Ukrainian].

Aleksienko, T.F., Anishchenko, V.M., Ball, H.O., & oth.; Kremen, V.H. (Ed.) (2010). Bila knyha natsionalnoi osvity Ukrainy [White book of national education of Ukraine]. Kyiv: TOV “Informatsiini systemy” [in Ukrainian].

Bulakh, I.Ye. (1995). Teoriia i metodyka kompiuternoho testuvannia uspishnosti navchannia (na materialakh medychnykh navchalnykh zakladiv): avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia doktora ped. nauk: spets. 13.00.01 «Teoriia ta istoriia pedahohiky» [Theory and methods of study sucess computer testing (as exemplified in medical educational institutions)]. Kyiv [in Ukrainian].

Volosovets, O.P. (2016). PhD prohramy v okhoroni zdorovia [PhD programs within health care]. Aktualni pytannia yakosti medychnoi osvity: materialy XIII Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu (12–13 travnia 2016 r., Ternopil): u 2-kh t. – Current problems of medical education quality: materials of XIII all-Ukrainian of educational and scientific conference with international participation (May, 12-13, 2016). Ternopil: TDMU [in Ukrainian].

Yevtukh, M.B., Luzik, E.V., & Dybkova, L.M. (2010). Innovatsiini metody otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen [Innovative methods of learning achievements evaluation]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].

Kobzar, O.B., Ivasiuk, V.P., & Kobzar N.O. (2007). Zastosuvannia standartyzovanykh metodiv potochnoho i pidsumkovoho kontroliu teoretychnykh znan i praktychnykh umin u formati Bolonskoho protsesu [Standartized methods of formative and summative assessment of theoretical knowledge and practical skills in the format of Bologna process]. Novi tekhnolohii navchannia – New learning technologies, 46, 3-10 [in Ukrainian].

Korda, M.M., Shulhai, A.H., Hudyma, A.A., & Zaporozhan, S.Y. (2016). Rozvytok praktychno-oriienovanoho ta stymuliatsiinoho navchannia v Ternopilskomu derzhavnomu medychnomu universyteti imeni I. Ya. Horbachevskoho [Development of practice-oriented and stimulation education at I. Horbachevsky Ternopil State Medical University]. Aktualni pytannia yakosti medychnoi osvity: materialy XIII Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu (12–13 travnia 2016 r., Ternopil): u 2-kh t., T. 1 – Current problems of medical education quality: materials of XIII all-Ukrainian of educational and scientific conference with international participation (May, 12-13, 2016), 1. Ternopil: TDMU [in Ukrainian].

Starcha, T.M., Volosovets, O.P., Klochenko, I.V., Piatnytskyi, Yu.S., Petrova, K.I., Sokolova, L.V., … Fysun, Yu.I. (2015). Suchasni zavdannia vyshchoi medychnoi osvity ta kadrovoho zabezpechennia reformuvannia haluzi [Current tasks of higher medical education and staffing support of branch reformation]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 9-13 [in Ukrainian].

Zhdan, V.M., Bobyriov, V.M., Bilash, S.M., & Bieliaieva, O.M. (2016) Monitoring of the Higher Education Quality as an Objective Necessity of the Educational System Innovative Development. Science of Europe, 1 (10), 75–79.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Zhdan, V. M., Bobyrov, V. M., Bilash, S. M., & Bieliaieva, O. M. (2017). СУЧАСНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ФАКТОР ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7758

Номер

Розділ

Матеріали конференції