АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ “КРОК-1. ФАРМАЦІЯ” З ДИСЦИПЛІНИ “БІОЛОГІЧНА ХІМІЯ” СЕРЕД ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • H. B. Kravchenko Національний фармацевтичний університет
  • O. A. Krasilnikova Національний фармацевтичний університет
  • V. P. Fylymonenko

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7639

Ключові слова:

ліцензійний іспит “Крок-1”, біологічна хімія, іноземні студенти, фармацевт, мовний фактор.

Анотація

Вступ. В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація».

Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА.

Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену.

Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.

Посилання

Список літератури

The problems of introduction of Bologna system in Ukrainian medical education and how they have been dealt with / I. Bulakh, V. Moskalenko, M. Mrouga, O. Volosovets // Матеріали конференції AMEE Conference, Відель, Австрія. 27.08. – 31.08.2011. - С.437.

Дацишин П. Т. Аналіз результатів складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-1» та «Крок-2» іноземними студентами за 5 років / П. Т. Дацишин, С. В. Заїка, О. В. Федорченко, П. О. Стельмащук // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2016. – Т.20, № 1, Ч.1. – С. 107-110.

Боровиков В. П. STATISTICA Статистический анализ и обработка данных в среде Windows / В. П. Боровиков, И. П.Боровиков; М.: Филинъ, 1995.– 608 с.

Багрій М. М. Поетапність підготовки до складання інтегрованого ліцензійного іспиту «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» / М. М. Багрій // Галицький лікарський вісник. – 2013. - Т. 20, № 4. - C. 78-80.

Galvao T. F. Problem-based learning in pharmaceutical education: a systematic review and meta-analysis / T. F. Galvao, M. T. Silva, C. S. Neiva, L. M. Ribeiro, M. G. Pereira // Scientific World Journal. – 2014. – V. 2014, Article ID 578382. – 7 p. Available at: http://dx.doi.org/10.1155/2014/578382.

Douglas A. A review of legal decisions relevant to technical standards used in pharmacy school admissions / A. Douglas, J.D. Lipton // American Journal of Pharmaceutical Education. – 2017. – V. 81(2), Article 37. – 9 p. Available at: http://www.ajpe.org/doi/full/10.5688/ajpe81237.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Kravchenko, H. B., Krasilnikova, O. A., & Fylymonenko, V. P. (2017). АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ “КРОК-1. ФАРМАЦІЯ” З ДИСЦИПЛІНИ “БІОЛОГІЧНА ХІМІЯ” СЕРЕД ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7639

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи