РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7317Анотація
У системі медичної освіти симуляційні технології лежать в основі ряду методик, покликаних допомагати відтворювати клінічні ситуації відповідно до мети навчання, повторення, оцінки і дослідження. У статті висвітлено питання застосування симуляційних технологій у системі викладання ортопедії та травматології для студентів 5 курсу медичного факультету й окреслено перспективи застосування симуляційного навчання для підготовки лікарів-інтернів. Впровадження симуляційних технологій навчання сприятиме кращому засвоєнню практичних навичок та хірургічних методик з травматології.
Посилання
Alʹberh H. Vidpratsyuvannya endokhirurhichnykh praktychnykh navychok z vykorystannyam virtualʹnykh tekhnolohiy / H. Alʹberh // Virtualʹni tekhnolohiyi v medytsyni. – 2009. – № 1. – S. 7.
Dozornov M. H. Suchasni problemy navchalʹnykh tsentriv ta shlyakhy yikh vyrishennya / M. H. Dozornov // Virtualʹni tekhnolohiyi v medytsyni. – 2010. – № 2. – S. 4–6.
Rosse C. Motivation and organizational principles for anatomical know) ledge representation / C. Rosse // The Digital Anatomist symbolic knowledge base. – 2009. – Vol. 13, № 15. – R. 103–104.
Schenk M. R. Going digital: Image preparation for biomedical publishing / M. R. Schenk // Anat. Rec. (New Anat). – 2010. – Vol. 4, № 3/5. – R. 78–83.