ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН З АНГЛОМОВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • I. H. Savka Bukovynian State Medical University, Chernivtsi
  • S. D. Savka Bukovynian State Medical University, Chernivtsi
  • S. V. Yurniuk Bukovynian State Medical University, Chernivtsi

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7315

Анотація

У статті висвітлено особливості підготовки іноземних студентів з англомовною формою навчання на додипломному етапі у ВДНЗ України “Буковинський державний медичний університет”. Розкриті основні інструменти контролю за процесами набуття знань, опанування основних навичок та вмінь, ходом підготовки до ліцензійних інтегрованих іспи­тів “Krok 1, 2. Medicine” та іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників. Показана роль цього виду підготовки фахівців як одного з перспективних напрямків діяльності вищого навчального закладу. Окреслені перспективи подальших розвідок у вказаному напрямку.

Посилання

Anhlomovne navchannya yak stymulyator yakosti osvity ta mizhnarodnykh kontaktiv / V. M. Zaporozhan, V. Y. Kresyun, M. L. Aryayev, O. V. Chernetsʹka // Medychna osvita. – 2011. – № 2. – S. 45–47.

Yevropeysʹka kredytna transferno-nakopychuvalʹna systema v konteksti reformuvannya anhlomovnoho navchannya inozemnykh studentiv u Lʹvivsʹkomu natsionalʹnomu medychnomu universteti imeni Danyla Halytsʹkoho / B. S. Zimenkovsʹkyy, M. R. Hzhehotsʹkyy, YE. S. Varyvoda [ta in.] // Medychna osvita. – 2016. – № 2 . – S. 110–112.

Dosvid roboty shchodo pidvyshchennya yakosti pidhotovky inozemnykh studentiv / H. V. Dzyak, T. O. Pertseva, L. YU. Naumenko, H. V. Horbunova // Medychna osvita. – 2014. – № 2. – S. 59–61.

Aspekty navchannya anhlomovnykh studentiv na kafedri funktsionalʹnoyi diahnostyky ta klinichnoyi patofiziolohiyi / S. V. Dzyha, M. I. Marushchak, O. V. Bakaletsʹ [ta in.] // Medychna osvita. – 2016. – № 1. – S. 66–67.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-21

Як цитувати

Savka, I. H., Savka, S. D., & Yurniuk, S. V. (2017). ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН З АНГЛОМОВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7315

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи