ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД ОПТИМІЗАЦІЇ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7314Анотація
У статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять.
Посилання
Suchasnyy upravlinetsʹ okhorony zdorovʺya – prob¬lemni zony yoho diyalʹnosti (sotsialʹno-psykholohichni aspekty) / V. M. Lekhan, L. V. Kryachkova, H. S. Kanyuka, E. V. Borvinko // Skhidnoyevropeysʹkyy zhurnal hromadsʹkoho zdorovʺya. – 2016. – № 1 (26). – S. 91–92.
Lysak V. P. Alhorytm diy kerivnykiv orhaniv upravlinnya shchodo strukturnoyi perebudovy systemy medychnoyi dopomohy na rehionalʹnomu rivni / V. P. Lysak // Ukrayina. Zdorovʺya natsiyi. – 2010. – № 4 (16). – S. 7–12.
Lyubinetsʹ O. V. Efektyvnistʹ vprovadzhennya informatsiynykh system v zaklady okhorony zdorovʺya na dumku likariv-orhanizatoriv / O. V. Lyubinetsʹ, O. YE. Khodor, T. H. Hutor // Skhidnoyevropeysʹkyy zhurnal hromadsʹkoho zdorovʺya. – 2016. – № 1 (26). – S. 93–94.
Vakulenko V. M. Vydy innovatsiy v osviti ta yikh klasyfikatsiya / V. M. Vakulenko // Visnyk Natsionalʹnoyi akademiyi Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny. – 2010. – S. 41–45.
Yastremsʹka S. O. Innovatsiyni metody vykladannya dystsyplin u medsestrynstvi / S. O. Yastremsʹka // Medychna osvita. – 2015. – № 4. – S. 70–73.