ДОСВІД ОСВОЄННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В УМОВАХ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ

Автор(и)

  • S. M. Andreychyn ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. A. Bilkevych ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • T. Yu. Chernets ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • B. H. Buhai ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • V. O. Lykhatska ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. Ya. Vereshchahina ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. A. Kavetska ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • P. P. Kuziv ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • M. M. Ruda ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. Z. Yarema ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • I. I. Hanberher ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • S. V. Kucher ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7304

Анотація

У статті розглянуто можливості методу симуляційного навчання у світлі сучасних уявлень про процес засвоєння інформації та набуття практичних компетенцій. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів медичного університету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження методу симуляційного навчання  у медичних вищих навчальних закладах України.

Посилання

Yak udoskonalyty medychnu osvitu // Medychna akademiya. – 2016. – № 17. – S. 2–3.

Vprovadzhennya pryntsypiv Bolonsʹkoho protsesu u navchannya studentiv na kafedri propedevtyky vnutrishnʹoyi medytsyny ta ftyziatriyi / S. M. Andreychyn, N. Z. Yarema, T. YU. Chernetsʹ [ta in.] // Problemy intehratsiyi ukrayinsʹkoyi medychnoyi osvity u svitovyy osvitniy prostir : materialy Vseukr. navch.-nauk. konf., 21–22 travnya 2009 roku, m. Ternopilʹ. – Ternopilʹ : TDMU, 2009. – S. 159–161.

Simulyatsionnoye obucheniye pri lechenii neotlozhnykh sostoyaniy v meditsine / V. V. Artemenko, V. M. Nosenko, R. S. Vast'yanov [i dr.] // Dosyagnennya bíologíí̈ ta meditsini. – 2015. – № 2. – S. 58–64.

Симуляційне навчання в медицині: міжнародний і вітчизняний досвід / В. В. Артьоменко, С. С. Семченко, О. С. Єгоренко [та ін.] // Одеський медичний журнал. – 2005. – № 6 (152). – С. 67–74.

Муравьев К. А. Симуляционное обучение в медицинском образовании – переломный момент/ К. А. Муравьев, А. Б. Ходжаян, С. В. Рой // Фундаментальные исследования. – 2011. – № 10, ч. 3. – С. 534–537.

Гуленко В. В. Практикум по соционике / В. В. Гуленко. – Минск : Современная школа, 2008. – 216 с.

Прокофьева Т. Н. Соционика для профессионалов. Соционические технологии в педагогике и управлении персоналом / Т. Н. Прокофьева, В. Г. Прокофьев,

А. С. Девяткин ; под общ. ред. Т. Н. Прокофьевой. – М. :

Изд-во “Алмаз” , 2008. – 323 с.

Добрынина Т. Н. Педагогические условия применения интерактивных форм обучения в педагогическом вузе : дисс…. канд. пед. наук: 13.00.01 /

Т. Н. Добрынина. – Новосибирск, 2003. – 196 с.

Свистунов А. А. Методы и принципы симуляционного обучения / А. А. Свистунов. – http://rosomed.ru/kniga/metodi_i_principi_simulationnogo_obucheniya.pdf. 10. Sheremeta P. M. Keys-metod: z dosvidu vykladannya v ukrayinsʹkiy biznes-shkoli / P. M. Sheremeta, L. H. Kanishchenko ; za red. O. I. Sydorenka. – 2-he vydannya. – K. : Tsentr innovatsiy ta rozvytku, 1999. – 80 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-21

Як цитувати

Andreychyn, S. M., Bilkevych, N. A., Chernets, T. Y., Buhai, B. H., Lykhatska, V. O., Vereshchahina, N. Y., … Kucher, S. V. (2017). ДОСВІД ОСВОЄННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В УМОВАХ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7304

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи