МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ФАНТОМНИМ МОДЕЛЮВАННЯМ НА БАЗОВОМУ ЕТАПІ ВИВЧЕННЯ ГІНЕКОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7303Анотація
Підготовка висококваліфікованих фахівців є основним завданням сучасної медицини. В умовах інтеграції системи вищої освіти України у європейське та світове освітнє співтовариство вимагає інноваційних підходів у процесі формування професійної майстерності. У статті висвітлено особливості проведення занять на базовому етапі вивчення гінекології з використанням симуляційних манекенів. Обґрунтована методика фантомного навчання як така, що максимально сприяє формуванню компетентнісного підходу до практичних складових освіти майбутнього лікаря. Визначена роль викладача, вимоги, які покладаються на нього як лідера та організатора навчального процесу.
Посилання
Alekseyenko A. P. Filosofsʹko-etychni vyklyky symulyatsiynomu navchannyu v medytsyni / A. P. Alekseyenko // Symulyatsiyne navchannya v systemi pidhotovky medychnykh kadriv : materialy L navch.-metod. konf., prysvyachenoyi 212-y richnytsi vid dnya zasnuvannya KHNMU (Kharkiv, 30 lystopada 2016 r.). – Kharkiv, 2016. – S. 63–65.
Zahalʹni problemy ta perspektyvy zastosuvannya symulyatsiynykh metodiv osvity / V. M. Lisovyy, V. A. Kapustnyk, V. D. Markovsʹkyy, I. V. Zavhorodniy // Symulyatsiyne navchannya v systemi pidhotovky medychnykh kadriv : materialy L navch.-metod. konf., prysvyachenoyi 212-y richnytsi vid dnya zasnuvannya KHNMU (Kharkiv, 30 lystopada 2016 r.). – Kharkiv, 2016. – S. 3–7.
Omelʹchuk M. A. Metodyka vykorystannya symulyatsiynoho navchannya u protsesi formuvannya kompetentnosti z nadannya pershoyi dolikarsʹkoyi dopomohy u provizoriv / M. A. Omelʹchuk // Visnyk Cherkasʹkoho universytetu. – 2016. – Vyp. № 10. – S. 118–123.
Stvorennya symulyatsiynoho tsentru: zasady ta kerivni nastanovy. Dosvid prohramy “Zdorovʺya materi ta dytyny” : posibnyk. – K. : Vistka, 2015. – 56 s.
The Kingʺs Midwife: A History and Mystery of Madame du Coudray, by Nina Rattner Gelbart, Berkeley: University of California Press (1998). ISBN 0-520-21036-0