РОЛЬ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОЛІПШЕННІ ВИКЛАДАННЯ ТА ЗАСВОЄННЯ ПАТОФІЗІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Yu. M. Vepriuk Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці
  • Yu. Ye. Rohovyi Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7299

Анотація

У представленій публікації пропонується впровадити у навчальний процес нові розробки мультимедійних технологій, у яких об’єднані текстова, графічна, відеоінформація та анімація складних патологічних процесів, станів і реакцій, що дасть можливість істотно поліпшити засвоєння провідної теоретичної дисципліни з домінуючим напруженням таких сфер людської свідомості, як мислення та інтелект, і забезпечити цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів. 

Посилання

Metodychni rekomendatsiyi z provedennya II etapu Vse¬ukrayinsʹkoyi student·sʹkoyi olimpiady 2014/2015 navchalʹnoho roku sered studentiv vyshchykh medychnykh universytetiv III–IV rivniv akredytatsiyi iz navchalʹnoyi dystsypliny “Patolohichna fiziolohiya” / [T. M. Boychuk, YU. YE. Rohovyy, L. O. Filipova ta in.]. – Chernivtsi : Bukrek, 2015. – 64 s.

Mruha M. R. Otsinka klinichnoyi kompetentnosti studentiv medychnykh navchalʹnykh zakladiv za dopomohoyu standartyzovanykh patsiyentiv / M. R. Mruha, I. YE. Bulakh // Medychna osvita. – 2000. – № 4. – S. 14–19.

Dosvid navchalʹno-metodychnoyi roboty kafedry patolohichnoyi fiziolohiyi / YU. YE. Rohovyy, V. F. Myslytsʹkyy, L. O. Filipova [ta in.] // Medychna osvita. – 2001. – № 3. – S. 38–40.

Rohovyy YU. YE. Rolʹ alʹternatyvnykh metodiv navchannya pry vykladanni teore-tychnykh ta klinichnykh medychnykh dystsyplin / YU. YE. Rohovyy, A. V. Bocharov, R. M. Kobylyansʹka // Medychna osvita. – 2003. – № 1. – S. 22–24.

Rolʹ tsentralʹnoyi naukovo-doslidnoyi laboratoriyi u pokrashchanni navchalʹno-metodychnoyi roboty kafedry patolohichnoyi fiziolohiyi / YU. YE. Rohovyy, L. O. Filipova, V. A. Doroshko [ta in.] // Medychna osvita. – 2012. –

№ 3. – S. 84–85.

Rolʹ V Mizhnarodnoho konhresu patofiziolohiv (ISP 2006) u polipshenni vykladannya ta zasvoyennya providnoyi teoretychnoyi dystsypliny / YU. YE. Rohovyy, L. O. Filipova, L. H. Arkhipova, I. L. Muravyo¬va // Medychna osvita. – 2007. – № 4. – S. 22–24.

Istoriya ta sʹohodnishni dosyahnennya kafedry patolohichnoyi fiziolohiyi Bukovynsʹkoho derzhavnoho medychnoho universytetu / YU. YE. Rohovyy, L. O. Filipova, V. A. Doroshko [ta in.] // Buk. med. visnyk. – 2015. – T. 19, № 1 (73). – S. 268–272.

Rohovyy Yu.Ye. Essential pathophysiology for medical students / Yu. Ye. Rohovyy, L. O. Filipova, V. A. Doroshko. – Chernivsti : Misto, 2011. – 296 p. (HRYF MON Ukrayiny № 1/11-7022 vid 29.07.10).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-21

Як цитувати

Vepriuk, Y. M., & Rohovyi, Y. Y. (2017). РОЛЬ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОЛІПШЕННІ ВИКЛАДАННЯ ТА ЗАСВОЄННЯ ПАТОФІЗІОЛОГІЇ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7299

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти