РОЛЬ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРЯ МАЙБУТНЬОГО (СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6925Анотація
Мета роботи – обґрунтувати роль та значення матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього. Взаємопорозуміння керівників вищих навчальних закладів (Академії післядипломної підготовки лікарів та Медичного університету) з адміністрацією баз практики, охорони здоров’я в залученні сучасних методів дослідження та апаратури для всебічної підготовки лікаря майбутнього.
У статті представлено світогляд випускників вузу, інтернів та клінічних ординаторів на систему підготовки сімейного лікаря в цілому на перспективу сімейної медицини.
Посилання
Vasylʹyeva L. V. Praktychna pidhotovka studentiv 6 kursu na klinichnykh bazakh / L. V. Vasylʹyeva // Materialy KH yuvileynoyi Vseukr. navch.-nauk. konf. z mizhnar. uchastyu. – Ternopilʹ, 2013. – 58 s.
Formuvannya profilaktychnoho myslennya yak odyn iz aspektiv nalezhnoyi pidhotovky maybutnikh likariv / [L. I. Vlasyk, O. M. Zhukovsʹkyy, O. V. Kushnir ta in.]. – Ternopilʹ, 2013. – 68 s.
Hrando A. A. Vrachebnaya étyka y medytsynskaya deontolohyya / A. A. Hrando. – K., 1988. – 186 s.
Naskrizna prohrama pidhotovky studentiv medychnykh fakulʹtetiv vyshchykh medychnykh navchalʹnykh zakladiv IV rivnya akredytatsiyi ta likariv-interniv dlya ovolodinnya praktychnymy navychkamy ta metodykamy, neobkhidnymy dlya roboty na posadakh likariv za spetsialʹnistyu “Zahalʹna praktyka – simeyna medytsyna”. – K., 2011.
Nikolayenko S. A. Yakistʹ ukrayinsʹkoyi osvity – zaporuka innovatsiynoho rozvytku derzhavy / S. A. Nikolayenko // Nova pedahohichna dumka : nauk.-metod. zhurn. – 2012. – № 1. – 4 s.
Saukh P. Synerhiya nauky i osvity yak holovnyy resurs suspilʹstva znanʹ. Yevrovyklyky i ukrayinsʹki problemy / P. Saukh // Nova pedahohichna dumka : nauk.-metod. zhurn. – 2012. – № 1.
Cemeynaya medytsyna. – 2011. – № 4.– S. 114.
Standarty i rekomendatsiyi shchodo zabezpechennya yakosti v Yevropeysʹkomu prostori vyshchoyi osvity. – K., 2012.