ПРОБЛЕМА АКАДЕМІЧНОЇ ЧЕСНОСТІ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ТА НАУЦІ: ДОСВІД НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ

Автор(и)

  • O. V. Stechenko Національний медичний університет імені О. О. Богомольця

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6921

Анотація

У статті проаналізовано досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця з розробки та впровадження Положення про академічну чесність як важливого документа в рамках функціонування внутрішньовузівської системи управління якістю освіти. Наведено результати аналізу анонімного анкетування 412 респондентів щодо рівня  академічної культури та розповсюдження академічного шахрайства в різних формах. Виявлено, що 55 % студентів Університету самостійно складають підсумковий контроль з дисциплін навчального плану, в той час як визнали несамостійність у складанні сесії 16 % респондентів. Визначено важливість трансформації академічної культури науково-педагогічних працівників та студентів для забезпечення успішності євроінтеграційних змін освітнього процесу в країні.

Посилання

Hapon N. P. Psykholohichni chynnyky stavlennya do spysuvannya u studentiv / N. P. Hapon, M. P. Petryk // Tezy Mizhnar. nauk.-prakt. konf. Lʹvivsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. – Lʹviv, 2013. – S. 46–47.

Kalynovsʹkyy YU. YU. Akademichna chesnistʹ yak chynnyk pravovoho vykhovannya student·sʹkoyi molodi / YU. YU. Kaly¬novsʹkyy // Hileya: naukovyy visnyk. Zbirnyk naukovykh pratsʹ. – K. : VIR UAN, 2012. – Vy¬p. 63 (№ 8). – S. 477−482.

Romakin V. V. Akademichna etyka yak peredumova verkhovenstva prava / V. V. Romakin // Naukovi pratsi Chornomorsʹkoho derzhavnoho universytetu imeni Petra Mohyly.Seriya : Pedahohika. − 2006. − Vyp. 33, t. 46. − S. 174–179.

Romakin V. V. Akademichna chesnistʹ u vyshchiy osviti / V. V. Romakin // Naukovi pratsi Mykolayivsʹkoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu im. Petra Mohyly. – 2002. – Vyp. 7. – S. 24–28.

Chudzicka-Czupała A. Studentsʺ attitude toward cheating in Switzerland, Ukraine and Poland /Agata Chudzicka-Czupała, Anna Lupina-Wegener, Nadiya Hapon // The New Educational Review. – 2013. – Vol. 32, No. 2. – R. 66–76.

Stechenko O. V. Optymizatsiya vnutrishnʹovuzivsʹkoyi systemy upravlinnya yakistyu osvity: rivenʹ kafedr / O. V. Stechenko, L. I. Ostapyuk // Humanitarnyy visnyk DVNZ “Pereyaslav-Khmelʹnytsʹkyy derzhavnyy pedahohichnyy universytet imeni Hryhoriya Skovorody”. Dod. 3 do vyp. 36. T. II (18) : Tematychnyy vypusk “Mizhnarodni Chelpanivsʹki psykholoho-pedahohichni chytannya”. – K. : Hnozys, 2016. – S. 393–400.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-22

Як цитувати

Stechenko, O. V. (2016). ПРОБЛЕМА АКАДЕМІЧНОЇ ЧЕСНОСТІ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ТА НАУЦІ: ДОСВІД НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6921

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи