ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ПРОВІЗОРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ

Автор(и)

  • H. Ya. Zahrychuk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • A. Ye. Demyd ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6913

Анотація

У статті розглянуто організацію практичної підготовки студентів фармацевтичного факультету в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” при вивченні органічної хімії. Звернуто увагу на формування загальних компетентностей, зокрема: здатності застосовувати практичні знання у критичних ситуаціях, здатності до адаптації та дій у новій ситуації і здатності до абстрактного мислення, здатності проводити дослідження на сучасному науковому рівні, аналізу та синтезу, вчитися й бути сучасно навченим.

Посилання

Zahrychuk H. YA. Pidhotovka fakhivtsiv u vyshchykh navchalʹnykh zakladakh Ukrayiny v suchasnykh umovakh na osnovi kompetentnisnoho pidkhodu / H. YA. Zahrychuk, V. P. Martsenyuk, I. R. Mysula // Medychna osvita. – 2013. – № 1. – S. 8–11.

Realizatsiya mizhdystsyplinarnoyi intehratsiyi pry vyvchenni khimichnykh dystsyplin studentamy farmatsevtychnoho fakulʹtetu / M. M. Mykhalkiv, A. YE. Demyd, M. B. Chubka, I. B. Ivanusa // Medychna osvita. – 2013. – № 4. – S. 61–65.

Dosvid zaprovadzhennya praktychno-oriyentovanoho navchannya dlya studentiv medychnoho fakulʹtetu / I. R. Mysula, A. H. Shulʹhay, H. YA. Zahrychuk [ta in.] // Medychna osvita. – 2009. – № 1. – S. 14–16.

Kyryliv M. V. Orhanizatsiya navchalʹnoyi diyalʹnosti u formi malykh hrup pry vyvchenni khimichnykh dystsyplin u vyshchiy shkoli / M. V. Kyryliv, I. R. Bekus, A. YE. Demyd // Medychna osvita. – 2013. – № 4. – S. 40–42.

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0007-06.

Zahrychuk H. YA. Kontseptualʹni pidkhody shchodo pokrashchennya yakosti pidhotovky fakhivtsiv / H. YA. Zahrychuk, V. P. Martsenyuk // Medychna osvita. – 2012. – № 4. – S. 44–47.

http://education.tdmu.edu.ua/roboci-navcalni-plani.

http://moodle.tdmu.edu.ua/course/view.phpid=101.

http://education.tdmu.edu.ua/about/galuzevi-standarti-visoie-osviti.

FIP statement of policy on good pharmacy education practice [Electronic resource]. – Approved by FIP Council in Vienna in September 2000. – 8 r. – Access mode: http://www.fip.org/www/uploads/ database_file.php?id=188).

Hromovyk B. P. Neperervna farmatsevtychna osvita v Ukrayini: naukovo-metodychni aspekty upravlinsʹko-ekonomichnoyi pidhotovky : monohrafiya / B. P. Hromovyk, A. V. Horilyk. – Lʹviv : RASTR-7, 2012. – 166 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-22

Як цитувати

Zahrychuk, H. Y., & Demyd, A. Y. (2016). ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ПРОВІЗОРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6913

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи