ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ ТА “ЗАБУТИХ” МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • N. I. Voloshchuk Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова
  • O. S. Pashynska Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова
  • O. V. Hrymalovska Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6902

Анотація

У статті розглянуті роль та місце деяких прийомів запам’ятовування великої кількості матеріалу на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова як дієвої допоміжної форми для збільшення обсягу пам’яті, засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. Запропоновані мнемотехнічні методи, одним із яких є акроніми, органічно вписуються в педагогічний процес, сприяють економії часу студентів, доповнюють та урізноманітнюють викладання, а також відповідають умовам педагогічного середовища вищих навчальних закладів.

Посилання

Dychkivsʹka I. M. Innovatsiyni pedahohichni tekhnolohiyi. Navchalʹnyy posibnyk / I. M. Dychkivsʹka. – K. : Akademvydav, 2015.– 307 s.

Zakon Ukrayiny “Pro vyshchu osvitu” vid 01.07.2014 r. № 1556-VII. – Rezhym dostupu : http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/1556–18.

Avtomonov P. P. Dydaktyka vyshchoyi shkoly : pidruchnyk / P. P. Avtomonov. – K. : VPTS “Kyyivsʹkyy universytet, 2008. – 368 s.

Malafiyik I. V. Dydaktyka. Navchalʹnyy posibnyk / I. V. Malafiyik. – K. : Kondor, 2009. – 406 c.

Ortynsʹkyy V. L. Pedahohika vyshchoyi shkoly. Navchalʹnyy posibnyk dlya studentiv vyshchykh navchalʹnykh zakladiv / V. L. Ortynsʹkyy.– K. : Tsentr uchbovoyi literatury, 2009. – 472 s.

Kryvoshey V. Aktyvizatsiya innovatsiynykh pidkhodiv pidhotovky fakhivtsiv z obliku, audytu ta finansiv / V. Kryvoshey, A. Mazurkevych. – KH. : KHDUKHT, 2010. – 42 s.

Boyko Z. V. Vykorystannya mnemotekhnichnykh pryyomiv pry zapamʺyatovuvanni heohrafichnykh obʺyektiv, yikh nazv ta obraziv / Z. V. Boyko // Naukovyy visnyk Donbasu. – 2011. – № 4. – S. 23–27.

Maklakov A. H. Zahalʹna psykholohiya / A. H. Maklakov. – SPb. : Pyter, 2001. – 234 s.

Zyhanov M. Mnemotekhnika. Zapamʺyatovuvannya na osnovi vizualʹnoho myslennya / M. Zyhanov, V. Kozarenko. – K. : Shkola ratsionalʹnoho chytannya, 2001. – 304 s.

Tsymbalyuk I. M. Psykholohiya. Navchalʹnyy posibnyk / I. M. Tsymbalyuk. – K. : VD “Profesional”, 2006. – 216 s.

Buhriy O. Aktyvizatsiya navchalʹnoho protsesu v zarubizhniy vyshchiy shkoli / O. Buhriy // Vyshcha shkola. – 2008. – № 5. – S. 70–78.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-22

Як цитувати

Voloshchuk, N. I., Pashynska, O. S., & Hrymalovska, O. V. (2016). ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ ТА “ЗАБУТИХ” МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6902

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти