ДОСВІД ЗАПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • Yu. M. Kolesnyk
  • M. O. Avramenko
  • S. A. Morhuntsova
  • I. O. Iurchenko

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.6223

Анотація

Проблемно-орієнтоване навчання в українській вищій медичній освіті з’явилося відносно недавно. Зважаючи на передовий світовий досвід, можна впевнено говорити про його актуальність та інноваційність. У даній роботі висвітлено досвід Запорізького державного медичного університету щодо впровадження проблемно-орієнтованого навчання у студентів молодших курсів медичного факультету у рамках проекту 530519-Tempus-1-2012-1-UK-TEMPUS-JPCR “Створення Міжрегіональної мережі національних центрів медичної освіти, головним напрямом яких є впровадження проблемно-орієнтованого навчання з використанням віртуальних пацієнтів” (“ePBLnet”). Описано особливості адаптації навчального плану, використання платформи OpenLabyrinth для створення кейсів на базі віртуальних пацієнтів, показано роль створеного Медичного освітнього центру при ЗДМУ.

Посилання

Yskrenko Э. V. Problemno-oryentyrovannoe obuchenye: osobennosty metodyky prepodavanyia v Velykobrytanyy (na prymere St. George university of London, great Britain) / Э. V. Yskrenko, T. A. Polton // Nauchnыe vedomosty Belhorodskoho hosudarstvennoho unyversyteta. Seryia: Ystoryia. Polytolohyia. – 2008. – T. 8, № 10 (50). – S. 214–218.

Donner R. S. Problem-based learning in American medical education: an overview / R. S. Donner, H. Bickley // Bull Med. Libr. Assoc. – 1993. – № 81(3). – R. 294–298.

Schmidt H. G. Longterm effects of problem-based learning: a comparison of competencies acquired by graduates of a problem-based and a conventional medical school / H. G. Schmidt, L. Vermeulen, H. T. Van Der Molen // Medical Education. – 2006. – Vol. 40, Issue 6. – R. 562–567.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-05

Як цитувати

Kolesnyk, Y. M., Avramenko, M. O., Morhuntsova, S. A., & Iurchenko, I. O. (2016). ДОСВІД ЗАПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.6223

Номер

Розділ

Матеріали конференції