ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН у МЕДСЕСТРИНСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5328Анотація
У статті викладено актуальні питання використання інноваційних методик у навчальному процесі медичних сестер у вищому медичному навчальному закладі на сучасному етапі.
Наведена нова методика дебрифінгу, що є важливим компонентом клінічного моделювання. Застосування дидактичних підходів до клінічної освіти через метод дебрифінгу може належним чином допомогти в підготовці студентів до практичної діяльності через необхідність поєднувати основні знання з клінічною майстерністю.Посилання
Kuzʹminsʹkyy A. I. Pedahohika vyshchoyi shkoly : navch. posib. / A. I. Kuzʹminsʹkyy. – K. : Znannya, 2005. – 486 c.
Kuzina N. P. Shlyakhy aktyvizatsiyi rozumovoyi diyalʹnosti ta formuvannya klinichnoho myslennya u studentiv / N. P. Kuzina // Innovatsiyni tekhnolohiyi yak zasib aktyvizatsiyi navchalʹno-piznavalʹnoyi diyalʹnosti studentiv : materialy navchalʹno-metodychnoyi konferentsiyi. – Vashkivtsi, 2010. – S. 24–25.
Vakulenko V. M. Vydy innovatsiy v osviti ta yikh klasyfikatsiya / V. M. Vakulenko // Visnyk Natsionalʹnoyi akademiyi Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny. – 2010. – S.41–45.
Maksymenko S. D. Pedahohika vyshchoyi medychnoyi osvity : pidruchnyk / S. D. Maksymenko, M. M. Filonenko. – K. : Tsentr uchbovoyi literatury, 2014. – 288 s.
Bohdanova I. M. Pedahohichna innovatyka : navch. posib. / I. M. Bohdanova. – O. : TES, 2000. – 148 s.
Maykhner KH. E. Korporatyvnye trenynhy / KH. E. Maykhner. – M. : YUNYTY, 2002. – 354 s.
Fanning, R. and Gaba, D. 2007. The role of debriefing in simulation based learning. Simulation in Healthcare, 2(1):115 125.
Tiwari, A., Lam, D., Yuen, K., Chan, R., Fung, T. and Chan S. 2005. Student learning in clinical nursing education: perceptions of the relationship between assessment and learning. Nurse Education Today, 25: 299 308.
Buykx, P., Kinsman, L., Cooper, T., McConnell Henry, T., Cant, R., Endacott, R. and Scholes, J. 2011. FIRST2ACT: Educating nurses to identify patient deterioration a theory based model for best practice simulation education. Nurse Education Today. On line at http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6WNX 52K137S
Osnovy menedzhmenta. Polnoe rukovodstvo po keys-tekhnolohyyam / [Panfylova A. P., Hromova L. A., Bohachek Y. A., Abchuk V. A.] / pod red. V. P. Solomyna. – SPb., 2004. – 240 s.
Mukhyna S. A. Sovremennye ynnovatsyonnye tekhnolohyy obuchenyya / S. A. Mukhyna, A. A. Solovʹeva. – M. : HÉOTAR – Medya, 2008. – 360 s.
Filonenko M. M. Psykholoho-pedahohichna hotovnistʹ vykladacha VMNZ v innovatsiynykh umovakh osvity / M. M. Filonenko // Humanitarnyy visnyk. – Dod. 1 do vyp. 27, t. II (35) : Tematychnyy vypusk “Vyshcha osvita Ukrayiny u konteksti intehratsiyi do yevropeysʹkoho osvitnʹoho prostoru”. – K. : Hnozys, 2012. – S. 333–339.