ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В ЛЕКЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Автор(и)

  • N. P. Kovalska

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4170

Анотація

У статті розкриваються особливості використання міждисциплінарної інтеграції в навчальному  процесі на фармацевтичному факультеті, педагогічні умови, форми та методи реалізації, а також визначено ефективність застосування для формування майбутніх фахівців.

Посилання

Byelanov R. A. Humanizatsiya ta humanitaryzatsiya osvity v klasychnykh universytetakh (Ukrayina – SSHA) / R. A. Byelanov. – K. : Tsentr praktychnoyi filosofiyi, 2001. – 248 s.

Buyalʹsʹka T. B. Humanistychni vymiry vyshchoyi osvity / T. B. Buyalʹsʹka // Materialy mizhnar. nauk.-prakt. konf. “Humanizm ta osvita” (Vinnytsya, 6–7 chervnya 2004 r.). – Vinnytsya : Universum, 2004. – S. 6–10.

Honcharenko S. U. Zahalʹnoteoretychni aspekty intehratsiyi pryrodnycho-naukovykh i medychnykh znanʹ studentiv / S. Honcharenko, YA. Kmit // Shlyakh osvity. – 1997. – № 1. – S. 17–19.

Honcharenko S. U. Intehrovane navchannya. Za i proty / S. U. Honcharenko, YU. I. Malʹovanyy // Osvita. – 1994. – № 15–16. – S. 5.

Huz K. ZH. Derzhavnyy standart pryrodnycho-naukovoyi osvity z ohlyadu na yiyi tsilisnistʹ / K. ZH. Huz // Pedahohika i psykholohiya. – 2000. – № 3 (28). – S. 29–36.

Kozlovsʹka I. M. Pryntsypy dydaktyky v konteksti intehrovanoho navchannya / I. M. Kozlovsʹka, YA. M. Sobko // Pedahohika i psykholohiya. – 1998. – № 4.

Mileryan V. YE. Metodychni osnovy pidhotovky i provedennya navchalʹnykh zanyatʹ v medychnykh vuzakh (metodychnyy posibnyk) / V. YE. Mileryan. – K. : Khreshchatyk, 2004. – 80 s.

Binarna modelʹ navchannya yak vazhlyvyy zasib realizatsiyi mizhpredmetnykh zvʺyazkiv / H. P. Nyzhnyk [ta in.] // Novi tekhnolohiyi navchannya : naukovo-metodychnyy zbirnyk. – K. : Naukovo-metodychnyy tsentr vyshchoyi osvity, 2000. – № 25. – S. 174–177.

Padun N. O. Osoblyvosti form intehrovanoho navchannya u suchasniy shkoli / N. O. Padun, N. Y. Andriyiv // Naukovi zapysky NDU im. M. Hoholya. Psykholoho-pedahohichni nauky. – 2011. – № 1. – S. 82.

Intehrovana systema – systema rozvytku, navchannya i vykhovannya / S. I. Yakymenko [ta in.] // Novi tekhnolohiyi navchannya : yaukovo-metodychnyy zbirnyk. – K. : Naukovo-metodychnyy tsentr vyshchoyi osvity, 2000. – № 28. – S. 119–130.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-01

Як цитувати

Kovalska, N. P. (2015). ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В ЛЕКЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4170

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти