ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КЛІНІЧНИХ КАФЕДРАХ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3676Анотація
Сучасний стан суспільства висуває нові вимоги до якості навчання англомовних студентів. Іноземні студенти насамперед орієнтовані на практичну частину занять. До дослідження ми залучили 120 англомовних студентів, які навчалися онкології в ОНМУ. Виходячи зі сформованих історичних особливостей заселення країн, студенти були розподілені в дві умовні групи спостереження. Ми також брали до уваги їх національні особливості та особливості психічного складу, а також характер мислення і соціонічний тип. Всі студенти добровільно заповняли анкету анонімного анкетування в останній день навчання на кафедрі. Лекції і практичні заняття студенти обох групи слухали англійською мовою. Студенти II групи мали можливість спілкуватися з пацієнтами російською мовою самостійно без викладача протягом всього 10-денного циклу онкології. Впровадження “російської мови” в процес навчання англомовних студентів сприяло підвищенню мотивації студентів та заохоченню до подальшого поглиблого вивчення онкології. Процес навчання англомовних студентів з елементами спілкування з хворими російською мовою максимально наближає до реальної комунікації та створює передумови для переносу накопичених знань у реальну практику спілкування “лікар-пацієнт”.##submission.downloads##
Опубліковано
2015-04-28
Як цитувати
А. І. Рибін, В. Г. Д. О. В. К. (2015). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КЛІНІЧНИХ КАФЕДРАХ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3676
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти