ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КЛІНІЧНИХ КАФЕДРАХ

Автор(и)

  • В. Г. Дубініна О. В. Кузнєцова А. І. Рибін Одеський національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3676

Анотація

Сучасний стан суспільства висуває нові вимоги до якості навчання англомовних студентів. Іноземні студенти насамперед орієнтовані на практичну частину занять. До дослідження ми залучили 120 англомовних студентів, які навчалися онкології в ОНМУ. Виходячи зі сформованих історичних особливостей заселення країн, студенти були розподілені в дві умовні групи спостереження.  Ми також брали до уваги їх національні особливості та особливості психічного складу, а також характер мислення і соціонічний тип. Всі студенти добровільно заповняли анкету анонімного анкетування в останній день навчання на кафедрі. Лекції і практичні заняття студенти обох групи слухали англійською мовою. Студенти II групи мали можливість спілкуватися з пацієнтами російською мовою самостійно без викладача протягом всього 10-денного циклу онкології. Впровадження “російської мови” в процес навчання англомовних студентів сприяло підвищенню мотивації студентів та заохоченню до подальшого поглиблого вивчення онкології. Процес навчання англомовних студентів з елементами спілкування з хворими російською мовою максимально наближає до реальної комунікації  та створює передумови для переносу накопичених знань у реальну практику спілкування “лікар-пацієнт”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-28

Як цитувати

А. І. Рибін, В. Г. Д. О. В. К. (2015). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КЛІНІЧНИХ КАФЕДРАХ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3676

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти