ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ ХІРУРГІЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.2.14813Ключові слова:
кафедра хірургічної стоматології, навчальний процес, воєнний стан, здобувачі освіти, YouTube-каналАнотація
Організація навчального процесу на кафедрі хірургічної стоматології в умовах воєнного стану стала справжнім викликом у контексті повномасштабного військового конфлікту, що вибухнув на теренах України з початку повномасштабної російської агресії у 2022 р. Ця ситуація змусила університет адаптувати свої методи та стратегії навчання відповідно до вимог часу.
Мета статті – опис основних підходів до навчального процесу, які відбулися під час воєнного конфлікту та спровокували гостру необхідність зосередитися на безпеці всіх учасників освітнього процесу та ефективності передачі знань.
Проаналізовано й узагальнено різні аспекти впливу війни на здобувачів освіти та навчальні заклади, а також основні моменти навчання під час війни і його організації.
Представлено інформацію щодо змін та впроваджень, які відбулися безпосередньо на кафедрі хірургічної стоматології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України.
Зроблено висновок, що навчальний процес під час війни значно ускладнений і суттєво впливає на всі аспекти життя. Війна призводить до змін у суспільстві, економіці та інфраструктурі, що, у свою чергу, має значний вплив і на систему освіти. В умовах воєнного стану одним із пріоритетних завдань держави є збереження життя та здоров’я всіх її громадян, серед яких і студентство, та забезпечення безперервного доступу до навчання.
Посилання
Bilkevych, N.A. (2010). Orhanizatsiia praktychnoi roboty studentiv medychnoho universytetu iz zastosuvanniam interaktyvnykh metodiv navchannia ta urakhuvanniam psykhotypu studenta [Organization of practical work of medical university students using interactive learning methods and taking into account the psychotype of the student]. Master’s thesis. Ternopil [in Ukrainian].
Hrytsenko, O., & Kopchak, O. (2023). Analiz perevah ta nedolikiv zastosuvannia interaktyvnykh metodiv navchannia u pidhotovtsi maibutnikh likariv [Analysis of the advantages and disadvantages of using interactive teaching methods in the training of future doctors]. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal – Ukrainian Pedagogical Journal, 1, 128-132 [in Ukrainian].
Ukaz Prezydenta Ukrayiny Pro vvedennya voyennoho stanu v Ukrayini vid 24.02.2022 r. № 2102-IX [Decree of the President of Ukraine On the introduction of martial law in Ukraine dated February 24, 2022 No. 2102-IX]. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/64/2022#n2.
Rekomendatsiyi MON Ukrainy shchodo orhanizatsiyi osvitnoho protsesu [Recommendations of the Ministry of Education and Culture regarding the organization of the educational process]. Retrieved from: https://vpu40.ptu.org.ua/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.