ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Н. І. Єлагіна Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-5423-8327

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14587

Ключові слова:

дистанційне навчання, медична освіта, англійська медична термінологія, стратегії залучення, мультимедійні презентації, форуми для обговорення, гейміфікація, методика навчання

Анотація

Ця стаття досліджує ефективність стратегій викладання англійської медичної термінології в умовах дистанційного навчання, зосереджуючись на інтерактивних онлайн-платформах. Дистанційне навчання трансформувало медичну освіту, надаючи доступність та мобільність студентам по всьому світу. Однак забезпечення активної участі студентів у роботі під час занять залишається викликом, особливо у процесі вивчення предметів, таких як англійська мова за професійним спрямуванням в умовах дистанційного навчання. У дослідженні було проаналізовано інтерактивні стратегії вивчення англійської медичної термінології студентами-медиками, а саме: інтерактивні тести, мультимедійні презентації, диспути та форуми для обговорення. Збір даних включав опитування, постійний зворотний звʼязок та оцінку успішності. Результати свідчать про значне покращення залучення студентів, їх мотивації та розуміння завдяки впровадженню інтерактивних стратегій. Форуми для обговорення, мультимедійні презентації, гейміфікація виявилися цінними інструментами та підходами для покращення навчального досвіду студентів. Перспективи подальших досліджень включають вивчення додаткових інтерактивних елементів та технологій для подальшого покращення результатів навчання. Проведення досліджень у цьому напрямку має важливе значення для розвитку методики навчання та покращення досвіду дистанційного навчання в медичній освіті.

Посилання

Dereza, O.O., Skliar, R.V., & Dereza, S.V. (2020). Metody navchannia onlain [Online learning methods]. Udoskonalennia osvitno-vykhovnoho protsesu v zakladi vyshchoi osvity – Improvement of the educational process in the institution of higher education: Coll. science and method works. (pp. 82-90) [in Ukrainian].

Ferri, A., Tsikhotska, O., & Korylchuk, N. (2021). Suchasni metodyky onlain navchannia inozemnoi movy profesiinoho spriamuvannia studentiv medychnykh spetsialnostei [Modern methods of online foreign language learning for professional students of medical specialties]. Perspektyvy ta innovatsii nauky – Perspectives and innovations of science, 3(3), 315-330 [in Ukrainian].

Al-Jarf, R. (2022). Online Vocabulary Tasks for Engaging and Motivating EFL College Students in Distance Learning During the Pandemic and Post-pandemic. International Journal of English Language Studies (IJELS), 4(1), 14-24.

Cahyani, N.D.W., Martini B., & Choo R.K-K. (2017). Effectiveness of multimedia presentations in improving understanding of technical terminologies and concepts: a pilot study. Australian Journal of Forensic Sciences, 49(1), 106-122.

Huseinović, L. (2023). The Effects of Gamification On Student Motivation And Achievement In Learning English As A Foreign Language In Higher Education. MAP Education and Humanities, 4, 10-36.

Tekin, P., Ilgaz, H., Adanır, G., Yıldırım, D., & Gülbahar Güven, Y. (2020). Flipping e-learning for teaching medical terminology: A study of learners’ online experiences and perceptions. Online Learning Journal, 2(24), 76-93.

Sanosi, A.B. (2018). The Effect of Quizlet on Vocabulary Acquisition. Asian Journal of Education and e-Learning, 06(04), 71-77.

Yelahina, N.I. (2020). Games as a means of learning a foreign language by medical students. Medychna osvita – Medical Education, 1(86), 87-92.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-24

Як цитувати

Єлагіна, Н. І. (2024). ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Медична освіта, (1), 104–109. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14587

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ