ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОПАНУВАННЯ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК ЗІ СТОМАТОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14463Ключові слова:
організація освітнього процесу, практичні навички, компетенція лікарів-стоматологів, студенти-іноземціАнотація
Анотація. Спільна робота викладачів кафедр стоматологічного факультету та кафедри англійської мови дає можливість іноземним студентам, подолавши мовний бар’єр, отримати систематизовані теоретичні та практичні навички з основних розділів стоматології. Взаємовідвідування занять асистентами кафедр дає змогу об’єднати основні дидактичні принципи та методичні прийоми роботи в іноземній аудиторії. Міжкафедральна інтеграція забезпечує впровадження нових методів формування професійних і загальнокультурних компетенцій лікаря та інформаційних технологій у навчальний процес. Важливе місце в розвитку клінічного мислення студентів відводиться інтерактивним методам навчання, які підвищують мотивацію студента до практичного оволодіння професійною діяльністю. Оптимізація навчання іноземних студентів вимагає особливої ролі мовної освіти, розвитку комунікативної компетенції лікаря, здатного використовувати англійську мову як інструмент спілкування.
Посилання
Volch, I.R., & Mykhaylyshyn, H.I. (2022). Formuvannya profesiynykh kompetentsiy u studentiv medychnykh zakladiv vyshchoyi osvity v umovakh dystantsiynoho navchannya [Formation of professional competencies in students of medical institutions of higher education in conditions of distance learning]. L.S. Babinets (Ed.). Kompetentnisni pidkhody u pidhotovtsi kadriv za spetsialnistyu «Zahalna praktyka – simeyna medytsyna» – Competency approaches in the training of personnel in the specialty “General practice – family medicine” [in Ukrainian].
Horbatyuk, R. (2017). Formuvannya informatsiyno-komunikatsiynoyi kompetentsiyi maybutnikh pedahohichnykh fakhivtsiv [Formation of information and communication competence of future pedagogical specialists]. Visnyk Natsionalnoyi akademiyi Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny. Seriya «Pedahohika» – Bulletin of the National Academy of the State Border Service of Ukraine. “Pedagogy” series, 1 [in Ukrainian].
Dymar, N.M., Soyka, L.D., & Shevchuk, A.M. (2021). Formuvannya profesiynykh kompetentnostey fakhivtsiv medychnykh spetsialnostey v umovakh dystantsiynoho navchannya [Formation of professional competencies of specialists in medical specialties in conditions of distance learning]. Innovatsiyna pedahohika – Innovative Pedagogy, 39, 139-142 [in Ukrainian]. DOI: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/39.27
Kalynyuk, N.M., & Rohalskyy, I.O. (2020). Kontseptualni zasady intehratsiyi pravovoyi ta profesiyno-praktychnoyi pidhotovky maybutnikh fakhivtsiv medychnoyi haluzi [Conceptual principles of integration of legal and professional-practical training of future specialists in the medical field]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 79-83 [in Ukrainian].
Krasnov, V., Piankivska, L., Kostiuk, O., Yurkovska, L., & Tretiakova, A. (2019). Otsiniuvannia rivnia sformovanosti profesiinykh kompetentnostei u likariv-interniv na etapi zdobuttia pisliadyplomnoi osvity [Assessment of the level of formation of professional competences of medical interns at the stage of obtaining postgraduate education]. Vyshcha osvita Ukrainy u konteksti intehratsii do yevropeiskoho osvitnoho prostoru – Higher education of Ukraine in the context of integration into the European educational space, 83(I), 87-98. Retrieved from: https://osvita.eeipsy.org/index.php/eeip/article/view/77.
Polozhennia pro orhanizatsiiu osvitnoho protsesu v Ternopilskomu natsionalnomu medychnomu universyteti imeni I.Ya. Horbachevskoho Ministerstva okhorony zdorovia Ukrainy vid 31.05.2022 r. № 6 [Regulations on the organization of the educational process at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of the Ministry of Health of Ukraine dated 31.05.2022 No. 6]. Retrieved from: https://www.tdmu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/02/ Organizatsiya-osvitnogo-rotsesu-2022-1_compressed_compressed.pdf [in Ukrainian].
Samoylenko, T.I., Kozlova, L.B., & Kravchenko, O.P. (2020). Formuvannya samoosvitnoyi kompetentnosti u studentiv-medykiv [Formation of self-educational competence in medical students]. Naukovyy chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M.P. Drahomanova. Seriya 5 «Pedahohichni nauky: realiyi ta perspektyvy» – Scientific journal of the National Pedagogical University named after M.P. Drahomanov. Series 5 “Pedagogical sciences: realities and prospects”, 75(1), 176-179 [in Ukrainian].
Sotsialno-komunikatyvni navychky [Social and com-municative skills]. Vikipediia – Wikipedia.
Khomenko, K.P. (2017). Formuvannya profesiynoyi kompetentnosti maybutnikh likariv v universytetakh Polshchi (1990–2015) [Formation of professional competence of future doctors in Polish universities (1990–2015)]. Candidateʼs thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Sydorchuk, А.S., Moskaliuk, V.D., Randiuk, Y.O., Sorokhan, V.D., Golyar, O.I., Sydorchuk, L.І., & Humenna, A.V. (2016). Aspects of development of leader creative think-ing of medical student at the undergraduate level of medical education. Wiadomosci lekarskie (Warsaw, Poland, 1960), 69(6), 809-812.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.