ВИКОРИСТАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ НА КАФЕДРІ МЕДИЦИНИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ

Автор(и)

  • А. О. Волосовець Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0002-5225-1480
  • І. С. Зозуля Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0002-8496-9876
  • О. В. Іващенко Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0003-2866-707X
  • І. В. Вербицький Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0003-3388-5012
  • О. Г. Крамарева Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ https://orcid.org/0000-0002-0766-0496
  • А. В. Бойко Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.1.12938

Ключові слова:

майстер-клас, невідкладні стани, викладання, оптимізація

Анотація

Розробка нових інформальних варіантів навчання із залученням сучасних цифрових, навчальних та симуляційних технологій є актуальним і важливим питанням у вищій медичній освіті. Метою даного дослідження було розробити та дослідити ефективність імплементації нових інформальних варіантів навчання медичних працівників та студентів у педагогічну практику на кафедрі медицини невідкладних станів. Кафедральні співробітники розробили нові навчальні програми, які включають цілий ряд майстер-класів із різних напрямків медицини невідкладних станів. Аналіз ефективності імплементації нової форми викладання показав, що слухачі надають перевагу майстер-класам у своїй навчальній діяльності, оскільки останні мають чітку практичну спрямованість і дають реальні знання для надання медичної допомоги у реальних умовах та невідкладних ситуаціях. Використання нових інформальних варіантів викладання навчального матеріалу із залученням сучасних інформаційних технологій, симуляційних елементів і манекенів та професіональних викладачів з реальним клінічним досвідом дозволить значно підвищити рівень підготовки студентів та слухачів у медичних закладах вищої освіти і забезпечити високу якість надання медичної допомоги населенню.

Біографії авторів

А. О. Волосовець, Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ

Scopus Author ID 57200612076

І. С. Зозуля, Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ

Scopus Author ID 57200612268

Посилання

(2021). Poryadok orhanizatsiyi bezperervnoho profesiynoho rozvytku fakhivtsiv u sferi okhorony zdorovya v NUOZ Ukrayiny imeni P. L. Shupyka [The procedure for organizing the continuous professional education of healthcare specialists at the P. Shupyk National University of Healthcare of Ukraine]. Retrieved from: https://nuozu.edu.ua/d/dostup/polozhennia-pro-strukturni-pidrozdily/5346-poriadok-orhanizatsii-bezperervnoho-profesiinoho-rozvytku-fakhivtsiv-u-sferi-okhorony-zdorovia-v-nmapo-imeni-p-l-shupyka [in Ukrainian].

Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy Pro za¬tverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia vid 25.04.2013 r. № 466 – Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine On approval of the Regulations on distance learning dated 25.04.2013 No. 466 [in Ukrainian].

Distance Education. Retrieved from: https://www. tandfonline.com/toc/cdie20/current.

Naidu, S. (2021). Building resilience in education systems postCOVID-19. Distance Education, 42(1), 1-4. DOI 10.1080/01587919.2021.1885092http://osvita.ua/vnz/add-education/glossary/7701/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-30

Як цитувати

Волосовець, А. О., Зозуля, І. С., Іващенко, О. В., Вербицький, І. В., Крамарева, О. Г., & Бойко, А. В. (2022). ВИКОРИСТАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ НА КАФЕДРІ МЕДИЦИНИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ. Медична освіта, (1), 14–17. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.1.12938

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ