ВИКОРИСТАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ НА КАФЕДРІ МЕДИЦИНИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.1.12938Ключові слова:
майстер-клас, невідкладні стани, викладання, оптимізаціяАнотація
Розробка нових інформальних варіантів навчання із залученням сучасних цифрових, навчальних та симуляційних технологій є актуальним і важливим питанням у вищій медичній освіті. Метою даного дослідження було розробити та дослідити ефективність імплементації нових інформальних варіантів навчання медичних працівників та студентів у педагогічну практику на кафедрі медицини невідкладних станів. Кафедральні співробітники розробили нові навчальні програми, які включають цілий ряд майстер-класів із різних напрямків медицини невідкладних станів. Аналіз ефективності імплементації нової форми викладання показав, що слухачі надають перевагу майстер-класам у своїй навчальній діяльності, оскільки останні мають чітку практичну спрямованість і дають реальні знання для надання медичної допомоги у реальних умовах та невідкладних ситуаціях. Використання нових інформальних варіантів викладання навчального матеріалу із залученням сучасних інформаційних технологій, симуляційних елементів і манекенів та професіональних викладачів з реальним клінічним досвідом дозволить значно підвищити рівень підготовки студентів та слухачів у медичних закладах вищої освіти і забезпечити високу якість надання медичної допомоги населенню.
Посилання
(2021). Poryadok orhanizatsiyi bezperervnoho profesiynoho rozvytku fakhivtsiv u sferi okhorony zdorovya v NUOZ Ukrayiny imeni P. L. Shupyka [The procedure for organizing the continuous professional education of healthcare specialists at the P. Shupyk National University of Healthcare of Ukraine]. Retrieved from: https://nuozu.edu.ua/d/dostup/polozhennia-pro-strukturni-pidrozdily/5346-poriadok-orhanizatsii-bezperervnoho-profesiinoho-rozvytku-fakhivtsiv-u-sferi-okhorony-zdorovia-v-nmapo-imeni-p-l-shupyka [in Ukrainian].
Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy Pro za¬tverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia vid 25.04.2013 r. № 466 – Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine On approval of the Regulations on distance learning dated 25.04.2013 No. 466 [in Ukrainian].
Distance Education. Retrieved from: https://www. tandfonline.com/toc/cdie20/current.
Naidu, S. (2021). Building resilience in education systems postCOVID-19. Distance Education, 42(1), 1-4. DOI 10.1080/01587919.2021.1885092http://osvita.ua/vnz/add-education/glossary/7701/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.