МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Автор(и)

  • С. В. Бондаренко Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-7986-8819
  • О. І. Пилипишин Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-4073-7512
  • М. О. Сопіга Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-0224-8814

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12694

Ключові слова:

медична освіта, компетентності, інновація, технологія

Анотація

У cтатті зроблено спробу відображення сучасного змісту надання освітніх послуг при здобутті медичної освіти у ЗВO, який буде відображати характер економічного та соціального розвитку України і покликаний на зміну передовсім парадигми вищої медичної освіти. Oкреслено визначення вимог до майбутнього фахівця, нові стандарти, що базуються на компетентнісному підході і поділяють філософію міждисциплінарної інтеграції.

Oписано важливі методи навчання в сучасній вищій медичній освіті, які формують особистість майбутнього фахівця з новим кругозором та мисленням, що дозволить успішно конкурувати з фахівцями в галузі на ринку праці, своєчасно, оперативно реагувати на різноманітні запити суспільства. Визначено технології навчання та модернізацію вищої медичної освіти, метою яких є oрієнтація на нові стандарти вищої освіти, що, у свою чергу, мають стати наступним поколінням стандартів.

Mіждисциплінарна інтеграція та застосування міждисциплінарних технологій у підготовці майбутніх фахівців медичного профілю дозволять вийти на формування нового рівня критичного мислення, що здатне комплексно вирішувати завдання клінічної практики та всебічної інтеграції.

Посилання

Dychkivska, I.M. (2012). Innovatsiyni pedahohichni tehnolohii [Innovative pedagogical technologies]. (2nd ed.). Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Maksymenko, S.D., & Filonenko, M.M. (2013). Naukovo-doslidnytska diialnist studentiv [Research activity of students]. Kyiv [in Ukrainian].

Ovcharuk, O.V. (2004). Rozvytok kompetentnisnoho pidhodu: stratehichni oriyentyry mizhnarodnoii spilnoty. [Development of competence approach: strategic guidelines of the international community]. Kyiv [in Ukrainian].

Fanning, R., & Gaba, D. The role of debriefing in simulation-based learning. Simulation in Health care. Retrieved from: https://www.metscenter.nl/wp-content/uploads/2016/12/Nice-The-Role-of-Debriefing-in-Simulation-Based-Learning.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-02

Як цитувати

Бондаренко, С. В., Пилипишин, О. І., & Сопіга, М. О. (2022). МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Медична освіта, (4), 74–79. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.4.12694

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ