НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ: ПРИКЛАД ФРАНЦІЇ, ЯПОНІЇ, ГОНКОНГУ

Автор(и)

  • І. Р. Бекус Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-7164-8977
  • М. В. Кирилів Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-5251-5637
  • Г. Я. Загричук Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0003-4361-1680
  • Н. І. Гарліцька Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-8553-7434
  • О. І. Качур Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-8997-4797

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12413

Ключові слова:

охорона здоров’я, європейські стандарти, вища освіта

Анотація

Анотація. У статті подано інформацію щодо нормативно-правового та навчально-методичного забезпечення навчального процесу вищої медичної освіти та процесу відбору на навчання в таких країнах, як Франція, Японія та Гонконг, виходячи з огляду педагогічної літератури. Розглянуто кадрове забезпечення організації навчального процесу вищої медичної освіти та процесу відбору на навчання за межами нашої країни. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовано теоретико-методичні підходи до побудови внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти, що ґрунтується на компетентнісному та студенто- і викладацькоцентрованому підходах до освітнього процесу.

Біографії авторів

І. Р. Бекус, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID Q-5660-2016

Н. І. Гарліцька, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID Q-5130-2016

Посилання

Bazylchuk, O., Pavlishen, Yu., & Kvasnytsia, I. (2017). Dosvid profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoi terapii u vyshchykh navchalnykh zakladakh Kytaiu i Honkonhu [Experience of professional training of future specialists in physical therapy in higher educational institutions of China and Hong Kong]. Zb. nauk. prats Natsionalnoyi akademiyi derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny. Seriya «Pedahohichni nauky» – Coll. Science. Proceedings of the National Academy of State Border Guard Service of Ukraine. Series “Pedagogical Sciences”, 1(8), 18-29 [in Ukrainian].

Bezzub, I. Suchasnyi stan to perspektyvy rozvytku medychnoi osvity v Ukraini [Current state and prospects of medical education development in Ukraine]. Retrieved from: http://nbuviap.gov.ua [in Ukrainian].

Husak, O.M. (2011). Intehratsiia vyshchoi osvity v natsionalnu innovatsiinu systemu (analiz vyvchennia dosvidu Frantsii) [Integration of higher education into the national innovation system (analysis of the study of the French experience)]. Problemy formuvannya ta rozvytku innovatsiynoyi infrastruktury: tezy dopovidey mizhnar. nauk.-prakt. konf. – The problems of innovation infrastructure’s formation and development: abstracts of international reports. scientific-practical conf. Lviv: vydavnytstvo Lviv Politekhniky [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy Pro vyshchu osvitu [Law of Ukraine On Higher Education]. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show [in Ukrainian].

Martynets, L.A. (2016). Metodolohichni pidkhody ta pryntsypy upravlinnia profesiinym rozvytkom uchyteliv [Methodological approaches and principles of teacher professional development management]. Pedahohichna osvita: teoriya i praktyka. Psykholohiya. Pedahohika – Pedagogical education: theory and practice. Psychology. Pedagogy. Kyiv [in Ukrainian].

(2015). Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Yevropeiskomu prostori vyshchoi osvity [Standards and recommendations for quality assurance in the European Higher Education Area]. Approved by the Ministerial Conference in Yerevan, May 14-15, 2015 [in Ukrainian].

Khmil, O. (2010). Osoblyvosti systemy vyshchoi osvity u Frantsii [Features of the higher education system in France]. Molod i rynok – Youth and the Market, 9, 95–99 [in Ukrainian].

http://osvita.ua [in Ukrainian].

Regards sur le système éducatif français. Retrieved from: http://www.education.gouv.fr/stateval/regards/index.htm.

www.education.gouv.fr/sup/univ.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-13

Як цитувати

Бекус, І. Р., Кирилів, М. В., Загричук, Г. Я., Гарліцька, Н. І., & Качур, О. І. (2021). НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ: ПРИКЛАД ФРАНЦІЇ, ЯПОНІЇ, ГОНКОНГУ. Медична освіта, (2), 56–61. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12413

Номер

Розділ

Матеріали конференції