НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ: ПРИКЛАД ФРАНЦІЇ, ЯПОНІЇ, ГОНКОНГУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12413Ключові слова:
охорона здоров’я, європейські стандарти, вища освітаАнотація
Анотація. У статті подано інформацію щодо нормативно-правового та навчально-методичного забезпечення навчального процесу вищої медичної освіти та процесу відбору на навчання в таких країнах, як Франція, Японія та Гонконг, виходячи з огляду педагогічної літератури. Розглянуто кадрове забезпечення організації навчального процесу вищої медичної освіти та процесу відбору на навчання за межами нашої країни. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовано теоретико-методичні підходи до побудови внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти, що ґрунтується на компетентнісному та студенто- і викладацькоцентрованому підходах до освітнього процесу.
Посилання
Bazylchuk, O., Pavlishen, Yu., & Kvasnytsia, I. (2017). Dosvid profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoi terapii u vyshchykh navchalnykh zakladakh Kytaiu i Honkonhu [Experience of professional training of future specialists in physical therapy in higher educational institutions of China and Hong Kong]. Zb. nauk. prats Natsionalnoyi akademiyi derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny. Seriya «Pedahohichni nauky» – Coll. Science. Proceedings of the National Academy of State Border Guard Service of Ukraine. Series “Pedagogical Sciences”, 1(8), 18-29 [in Ukrainian].
Bezzub, I. Suchasnyi stan to perspektyvy rozvytku medychnoi osvity v Ukraini [Current state and prospects of medical education development in Ukraine]. Retrieved from: http://nbuviap.gov.ua [in Ukrainian].
Husak, O.M. (2011). Intehratsiia vyshchoi osvity v natsionalnu innovatsiinu systemu (analiz vyvchennia dosvidu Frantsii) [Integration of higher education into the national innovation system (analysis of the study of the French experience)]. Problemy formuvannya ta rozvytku innovatsiynoyi infrastruktury: tezy dopovidey mizhnar. nauk.-prakt. konf. – The problems of innovation infrastructure’s formation and development: abstracts of international reports. scientific-practical conf. Lviv: vydavnytstvo Lviv Politekhniky [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy Pro vyshchu osvitu [Law of Ukraine On Higher Education]. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show [in Ukrainian].
Martynets, L.A. (2016). Metodolohichni pidkhody ta pryntsypy upravlinnia profesiinym rozvytkom uchyteliv [Methodological approaches and principles of teacher professional development management]. Pedahohichna osvita: teoriya i praktyka. Psykholohiya. Pedahohika – Pedagogical education: theory and practice. Psychology. Pedagogy. Kyiv [in Ukrainian].
(2015). Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Yevropeiskomu prostori vyshchoi osvity [Standards and recommendations for quality assurance in the European Higher Education Area]. Approved by the Ministerial Conference in Yerevan, May 14-15, 2015 [in Ukrainian].
Khmil, O. (2010). Osoblyvosti systemy vyshchoi osvity u Frantsii [Features of the higher education system in France]. Molod i rynok – Youth and the Market, 9, 95–99 [in Ukrainian].
http://osvita.ua [in Ukrainian].
Regards sur le système éducatif français. Retrieved from: http://www.education.gouv.fr/stateval/regards/index.htm.
www.education.gouv.fr/sup/univ.htm.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.