ВЕБІНАР ЯК СУЧАСНА ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ У ПРАКТИЦІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ

Автор(и)

  • О. В. Павленко Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ
  • Т. М. Волосовець Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ
  • О. М. Дорошенко Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ
  • М. В. Дорошенко Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ
  • Н. М. Юнакова Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ
  • Н. О. Бакшутова Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ
  • І. Г. Дікова Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12411

Ключові слова:

вебінар, стоматологія, дистанційна освіта

Анотація

Анотація. Розвиток дистанційної медичної освіти у практиці післядипломної підготовки лікарів-стоматологів з урахуванням пандемії коронавірусної інфекції, що триває більше року, обумовлює зміни у методиках викладання у медичній освіті та необхідність впровадження у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів сучасних ефективних освітніх технологій, як-от вебінар.

Мета статті – впровадження сучасної технології проведення вебінарів з актуальних питань стоматологічної практики у післядипломну підготовку лікарів-стоматологів у закладах вищої медичної освіти.

Для поліпшення ефективності підготовки лікарів-стоматологів на кафедрах стоматології Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика використовується така сучасна навчальна технологія, як вебінар, що стала дієвою складовою частиною освітнього процесу. При цьому реалізується низка важливих завдань щодо навчального процесу, а саме: оволодіння слухачами навичками активності, самостійності у прийнятті рішень, стимуляції до взаємного обміну знаннями та навичками, що безперечно має низку переваг над засвоєнням навчального матеріалу під час директивної трансляції знань від викладача до слухачів.

Вебінари як сучасну ефективну освітню технологію необхідно широко впроваджувати у післядипломну стоматологічну освіту в закладах вищої медичної освіти із використанням наявних WEB-ресурсів.

Посилання

Pavlenko, O.V., Volosovets, T.M., Doroshenko, O.M., Doroshenko, M.V., & Bakshutova, N.O. (2020). Zasto¬suvannya dystantsiynoyi osvity u pislyadyplomniy pidho¬tovtsi likariv-stomatolohiv v umovakh karantynnykh zakhodiv [Application of distance education in postgraduate training of dentists in quarantine measures]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 13-16 [in Ukrainian].

Morse, N.V., Kocharyan, A.B., & Varchenko-Trotsen¬ko, L.O. (2014). Vebinary yak zasib pidvyshchennya kvalifikatsiyi vykladachiv [Webinars as a means of teacher training]. Informatsiyni tekhnolohiyi i zasoby navchannya – Information Technologies and Teaching Aids, 42(4), 118-130 [in Ukrainian].

Trespalacios, J., Snelson, Ch., Lowenthal, Patrick R., Uribe-Flórez, L., & Perkins, R. (2021). Community and connectedness in online higher education: a scoping review of the literature. Distance Education 42(1), 5-21. https://doi.org/10.1080/01587919.2020.1869524.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-13

Як цитувати

Павленко, О. В., Волосовець, Т. М., Дорошенко, О. М., Дорошенко, М. В., Юнакова, Н. М., Бакшутова, Н. О., & Дікова, І. Г. (2021). ВЕБІНАР ЯК СУЧАСНА ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ У ПРАКТИЦІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ. Медична освіта, (2), 48–51. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12411

Номер

Розділ

Матеріали конференції