ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ КОМПʼЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

Автор(и)

  • Р. Б. Коцюба Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-7027-9073

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12128

Ключові слова:

іншомовна комунікативна компетентність, майбутній лікар, комп’ютерно орієнтована методика, латинська мова

Анотація

Анотація. У роботі здійснено комплексне дослідження проблеми впровадження комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності лікарів. Проаналізовано комп’ютерно орієнтовану методику розвитку іншомовної комунікативної компетентності лікарів в університетах зарубіжних країн. Виявлено, що найбільшої ефективності при застосуванні комп’ютерно орієнтованої методики вивчення іноземних мов досягається за рахунок використання дистанційних та змішаних форм навчання. Розглянуто та проаналізовано електронні освітні ресурси у вітчизняних медичних університетах, зокрема в Тернопільському національному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського (ТНМУ). Детально описано та проаналізовано комп’ютерно орієнтовану методику проведення занять з латинської мови. Запропоновано засоби та ресурси для підвищення рівня розвитку ІКК майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Результати експериментального дослідження дозволили дійти висновку, що запропонована методика є ефективною та може бути рекомендована для впровадження в систему вищої медичної освіти. Обгрунтовано критерії та рівні оцінювання іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Розглянуто рекомендації щодо вдосконалення робочих програм, розробки нових комп’ютерно орієнтованих засобів для покращення рівня розвитку іншомовної комунікативної компетентності в медичних та інших закладах вищої освіти України.

Біографія автора

Р. Б. Коцюба, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ДослідникID D-5233-2018

Посилання

Areshonkov, V.Yu. (2020). Cyfrovizaciia vyshchoi osvity: vyklyky ta vidpovidi [Digitalization of higher education: challenges and answers]. Visnyk NAPN Ukrainy – Announcer of NAPS of Ukraine, 2(2), 1-6 [in Ukrainian].

Kotsyuba, R.B. (2015). Nabuttia navychok audiiuvannia za dopomogoiu veb-orientovanoi metodyky vyvchennia inozemnyh mov [Listening skills acquisition by using veb-based methodology for foreign languages learning]. Informaciini technologii i zasoby navchannia – Information Technologies and Learning Tools, 50(6), 120–127 [in Ukrainian].

Kotsyuba, R.B. (2020). Rozvytok inshomovnoi komunikatyvnoi kompetentosti maibutnich specialistiv likuvalnoi spravy iz vykorystanniam IKT: metodychni rekomendacii [Foreign languages communicative competence development of future medical professionals with IKT usage: methodical instructions]. Ternopil: TNMU [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-13

Як цитувати

Коцюба, Р. Б. (2021). ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ КОМПʼЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ. Медична освіта, (2), 79–82. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12128

Номер

Розділ

Матеріали конференції