ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ КОУЧИНГУ

Автор(и)

  • Б. П. Савчук Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника https://orcid.org/0000-0003-2256-0845
  • I. V. Yehorova Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника https://orcid.org/0000-0001-8070-9455
  • Н. О. Федчишин Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11971

Ключові слова:

емоційний інтелект, коучинг, коучингова технологія, підготовка майбутніх менеджерів у галузі освіти, педагогічний експеримент

Анотація

Аналіз науково-теоретичних засад емоційного інтелекту та психофізілогічних вимог до підготовки майбутнього менеджера освіти виявив їхню схожість з філософією коучингу. На цій основі висунута гіпотеза, згідно з якою формування емоційного інтелекту, як важливої складової професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, може бути ефективним на основі використання технології коучингу. Для її перевірки був організований педагогічний експеримент. Його результати представлені в цій статті.

Посилання

Demchuk, V.S. (2007). Osnovy osvitnoho menedzhmentu: navchalnyi posibnyk [Fundamentals of educational management: a textbook]. Kyiv: Lenvit [in Ukrainian].

Kolominsky, N.L. (2000). Psykholohiia menedzhmentu v osviti (sotsialno-psykholohichnyi aspekt): monohrafiia. [Psychology of management in education (socio-psychological aspect): monograph]. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].

Semez, A.A. (2011). Menedzhment osvity: navchalnyi posibnyk [Education management: a text¬book]. Kirovohrad [in Ukrainian].

Bar-On, R. (2005). The Bar-On Model of Emotional-Social Intelligence (ESI). Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations – Issues in Emotional Intelligence. Retrieved from: www.eiconsortium.org.

Cywińska, A., Majewska, S., Pępiak-Kowalska, К., & Szwec, E. (2013). Coaching. Lublin.

Fedchyshyn, N.O., & Yelahina, N.I. (2020). Peculiarities of future teacher’s training at the higher educational establishment. Medychna osvita – Medical Education, 1(86),11-15.

Goleman, D. (1998). Working with emotional intelligence. New York: Bantam Books.

(2012). ICF Credential – International Coach Federa¬tion. URL: https://coachfederation.org › icf-credential.

Smith, М.K. (2008). Howard Gardner and multiple intelligences’. The encyclopedia of pedagogy and informal education. Retrieved from: https://www.infed.org/mobi/howard-.

Thorpe, S., & Clifford, J. (2003). Coaching Handbook: An Action Kit for Trainers and Managers. London: Cogan Page. URL: https://www.semanticscholar.org › paper › The-c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Як цитувати

Савчук, Б. П., Yehorova, I. V., & Федчишин, Н. О. (2021). ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ КОУЧИНГУ . Медична освіта, (1), 55–61. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11971

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ