ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ТА СКЛАДАННЯ СТУДЕНТАМИ-ПРОВІЗОРАМИ ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ДНІПРОВСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.11929Ключові слова:
єдиний державний кваліфікаційний іспит, провізор, фахівець, інтегрований іспитАнотація
У статті проведено аналіз результатів єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для оцінки рівня знань у студентів-провізорів під час складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1» та порівняння цих результатів із національними показниками під час карантину та в умовах дистанційного навчання. Незважаючи на те, що у 2020 р. в Україні вперше було впроваджено дистанційне навчання на період повного локдауну, у зв’язку з поширеністю інфекції COVID-19, у Дніпропетровській медичній академії студенти-провізори 4 курсу, як громадяни України, так і іноземці, мали змогу підготуватися та скласти ЄДКІ, який мав дві складові, такі, як: ліцензійний інтегрований комплексний іспит «Крок 1» та англійська мова професійного спрямування. Аналіз отриманих результатів дозволив виявити як недоліки, так і переваги при підготовці та самопідготовці студентів в академії і привернути увагу до рішення проблемних питань. Таке комплексне оцінювання профільних знань студентів-провізорів дозволяє виявити слабкі сторони процесу навчання і надає можливість підвищити ефективність навчання в академії для інтегрування вітчизняних фахівців у світову медицину.
Посилання
Vysochyna, I.L., Avramenko, I.V., & Bashkirova, N.S. (2020). Dystantsiine navchannia na kafedri simeinoi medytsyny DZ “Dnipropetrovska medychna akademiia MOZ Ukrainy” ochyma studentiv-medykiv druhoho kursu (analiz rezultativ anonimnoho anketuvannia) [Distance learning at the department of family medicine at SI “Dnipropetrovsk Medical Academy of the Ministry of Health of Ukraine”, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey)]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 5-9 [in Ukrainian].
Korbut, O.G. (2015). Dystantsiine navchannia: modeli, tekhnolohii, perspektyvy [Distance learning: models, technologies, perspectives]. Novitni osvitni tekhnolohii v konteksti Yevrointehratsii : materialy Kh Mizhnar. nauk.-prakt. konf. – The latest educational technologies in the context of European integration: materials X between people Scientific-practical Conf. Kyiv: KPI. Retrieved from: http://confesp.fl.ua/ru/node/1123 [in Ukrainian].
Sait Dniprovskoho derzhavnoho medychnoho universytetu [Website of Dnipro State Medical University]. Retrieved from: https://www.dsma.dp.ua [in Ukrainian].
Sait Ministerstva osvity i nauky Ukrainy [Website of the Ministry of Education and Science of Ukraine]. Retrieved from: https://mon.gov.ua/storage/app/media/news [in Ukrainian].
Sait Test-tsentru pry Ministerstvi okhorony zdorovia [Website Test centr by Ministry of Health of Ukraine]. Retrieved from: https://www.testcentr.org.ua/ai/2020/ai-edki-krok1-pharm-eng-13102020.pdf [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.