ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ З ЇХ ІМПЛЕМЕНТАЦІЄЮ В УМОВАХ КЛІНІКИ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Автор(и)

  • V. I. Trishch Івано-Франківський національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11448

Ключові слова:

інтерактивні методи навчання, ділова (рольова гра), симуляційний тренінг, практична навичка, невідкладні стани в урології

Анотація

У статті висвітлено досвід використання  на практичному занятті поєднання інтерактивних інноваційних технологій, таких, як симуляційний тренінг (сценарій) та ділова (рольова) гра, з подальшим закріпленням отриманих знань та практичних навичок в умовах клініки. Проведена оцінка ефективності поєднання даних методик у формуванні професійних та комунікативних компетентностей  у майбутніх медичних працівників.

Ефективне поєднання інтерактивних методів навчання на практичному занятті з імплементацією цих методик у реальних клінічних умовах дозволяє одночасно вирішити ряд завдань, відповідає сучасним вимогам викладання, і може бути рекомендоване для широкого впровадження в навчальний процес.

Посилання

Vlasenko, O.M. Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia u suchasnii vyshchii shkoli [The use of interactive teaching methods in modern higher education]. Visnyk Zhytomyrskoho derzh un-tu – Bulletin of Zhytomyr State University, 64, 94-97 [in Ukrainian].

Boichuk, T.M., Gerush, I.V., & Khodorkovskyi, V.M. (2018). Efektyvnist symulatsiinykh stsenariiv v optymiza¬tsii praktychnoi pidhotovky studentiv u zakladi vyshchoi medychnoi osvity Ukrainy [Effectiveness of simulation scenarios in optimization of practical training of students in higher medical education in Ukraine]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 50-54 [in Ukrainian].

Pertseva, T.O., Konopkina, L.I., & Kireeva, T.V. (2018). Interaktyvni tekhnolohii navchalno-piznavalnoi diialnosti – innovatsiini metodyky zmishanoho navchannia [Interactive technologies of educational and cognitive activity - innovative methods of blended learning]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 73-76 [in Ukrainian].

Pertsov, V.I. (2017). Vykorystannia symuliatsiinykh tekhnolohii pry navchanni studentiv nadannia extrnoi medychnoi dopomohy [The use of simulation technologies in teaching students emergency medical care]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 27-29 [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” vid 01.07.2014 [The Law of Ukraine “About Higher Education” of July 07, 2014]. No.1556-VІІ (Version as of 1.07.2014). Retrieved from: zakon. Rada.gov.ua. [in Ukrainian].

Sysoyeva, S.О. (2011). Interaktyvni tekhnolohii navchannia doroslykh: navchalno-metodychnyi posibnyk [Interactive technologies in adults’ education: training manual]. Кyiv: VD “ЕКМО” [in Ukrainian].

(2015). Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpe¬chennia yakosti v Evropeiskomu prostori vyshchoi osvity (SEG)[Quality assurance standards and recommendations in the European Higher Education Area (SEG)]. Kyiv: Ltd “CA” [in Ukrainian].

Korda, M.M., Hudyma, A.A., Shulhay, A.H., & Zaporozhan, S.Y. (2018). Philosofiia symulatsiinoho navchannia v medytsyni [Philosophy of simulation training in medicine]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 41-46 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-16

Як цитувати

Trishch , V. I. (2020). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ З ЇХ ІМПЛЕМЕНТАЦІЄЮ В УМОВАХ КЛІНІКИ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ. Медична освіта, (3), 100–104. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11448

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ