ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ З ПЕДІАТРІЇ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Автор(и)

  • O. P. Volosovets Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ
  • O. V. Vyhovska O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • S. P. Kryvopustov O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • A. Ya. Kuzmenko O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • I. O. Loginova O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • O. F. Cherny O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • O. V. Mozyrska O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • V. E. Khomenko O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • O. L. Kovalchuk O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • O. L. Dzyuba O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • N. V. Gryshchenko O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • M. S. Ostropolets O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • O. O. Skvarskaya O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • S. D. Saltanova O. Bohomolets National Medical University, Kyiv
  • O. V. Kovtun O. Bohomolets National Medical University, Kyiv

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11435

Ключові слова:

дистанційна освіта, педіатрія, додипломна підготовка

Анотація

Для реалізації та адекватного віртуального забезпечення дистанційної освіти у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця використовується  дистанційна освітня платформа NMU Neuron, що  в нинішній ситуації може стати дієвою складовою освітнього процесу, маючи при цьому низку переваг. Воно не лише забезпечує навчання студента у найбільш зручному місці та часі, доступ до електронних баз знань, але й суттєво підвищує його активну роль у самому процесі самостійного навчання, зокрема й під час вимушеного внаслідок карантину, а від викладача вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою.

Основними видами занять за дистанційною формою навчання є традиційні форми освітньої підготовки: лекція, практичні заняття, семінар, лабораторні заняття, консультації та інші, що відповідають чинному законодавству.

У цілому, технології дистанційного навчання як комплекс сучасних освітніх технологій у системі вищої медичної освіти має постійно вдосконалюватися, зокрема шляхом використання сучасних освітніх платформ, якісного методичного наповнення веб-ресурсів, запровадження системи контролю якості дистанційного навчання, аби відповідати викликам часу.

Посилання

Pro zapobihannia poshyrenniu na terytorii Ukrainy koronavirusu COVID-19 [On prevention of the spread of COVID-19 coronavirus on the territory of Ukraine]. Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 11 bereznia 2020 r. № 211 – Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of March 11, 2020 No. 211 [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia [On approval of the Regulations on distance learning]. Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 25.04.2013 r. № 466 – Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine dated 25.04.2013 No. 466 [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia Natsionalnoho medychnoho universytetu imeni O.O. Bohomoltsia [On approval of the Regulations on distance learning of the National Medical University named after O.O. Bohomolets]. Nakaz NMU vid 18.03.2020 r. № 160 – Resolution of the NMU of 18.03.2020, No. 160 [in Ukrainian].

Distance Education. Retrieved from: https://www.tandfonline.com/toc/cdie20/current.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-15

Як цитувати

Volosovets, O. P., Vyhovska, O. V., Kryvopustov, S. P., Kuzmenko, A. Y., Loginova, I. O., Cherny, O. F., … Kovtun, O. V. (2020). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ З ПЕДІАТРІЇ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ . Медична освіта, (3), 9–12. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11435

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ