ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В РАМКАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ З МЕДИЦИНИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ

Автор(и)

  • A. O. Volosovets Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, Київ
  • B. I. Slonetsky Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, Київ
  • I. S. Zozulya Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, Київ
  • V. I. Bobrova Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, Київ
  • O. V. Ivashchenko Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, Київ
  • I. V. Verbytsky Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, Київ
  • O. G. Kramareva Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, Київ
  • D. S. Savchenko Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11434

Ключові слова:

дистанційна освіта, медицина невідкладних станів, післядипломне навчання

Анотація

Для забезпечення якісного надання дистанційної форми освіти на кафедрі медицини невідкладних станів Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика використовується спеціалізований курс тематичного удосконалення, представлений цифровим лекційним та практичним матеріалом, викладеним в обмеженому доступі на обмінному сервері для зареєстрованих на циклі слухачів. Дана форма освіти має цілу низку переваг як щодо зручності освітнього процесу для викла­дачів та слухачів, так і зменшення можливих ризиків у випадку несприятливих ситуацій на зразок епідемічної загрози від пандемії COVID-19. Дистанційна освіта забезпечує якісне та всебічне навчання слухача без відриву від повсякденної діяльності з урахуванням індивідуально найбільш зручного місця та часу для отримання доступу до електронної бази знань циклу.

Існуючі на даний момент технології дистанційного навчання за допомогою використання сучасних цифрових платформ, якісного контентного наповнення освітніх веб-ресурсів, запровадження ефективної системи контролю якості отриманих знань  дають нам можливість адаптуватися до нових реалій освітнього процесу та забезпечити незмінно високу якість післядипломної медичної освіти.

Посилання

Pro zapobihannia poshyrenniu na terytorii Ukrainy koronavirusu COVID-19 [On prevention of the spread of coronavirus COVID-19 on the territory of Ukraine]. Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 11 bereznia 2020 r. № 211 – Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of March 11, 2020 No. 211 [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia [On approval of the Regulations on distance learning]. Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 25.04.2013 r. № 466 – Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine dated 25.04.2013 No. 466 [in Ukrainian].

Distance Education. Retrieved from: https://www.tandfonline.com/toc/cdie20/current.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-15

Як цитувати

Volosovets, A. O. ., Slonetsky, B. I., Zozulya, I. S., Bobrova, V. I., Ivashchenko, O. V., Verbytsky, I. V., … Savchenko, D. S. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В РАМКАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ З МЕДИЦИНИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ. Медична освіта, (3), 5–8. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11434

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ