ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • T. V. Savaryn Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-8294-6024
  • I. A. Prokop Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-6683-5922

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10987

Ключові слова:

iнтерaктивнi метoди нaвчaння, рoльoвa грa, медична термінологія

Анотація

У статті проаналізовано можливість використання ігрових моментів при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської та англійської мов. На прикладах проілюстровано різні види навчальних ігор-вправ. Враховано такі вимоги до вправ, як новизна, культурологічна та професійна спрямованість, забезпечення студентів у процесі виконання вправ-ігор необхідними невербальними опорами.

Акцентується на тому, що практичні заняття з використанням ігрових технологій та елементів проблемного навчання розвивають та вдосконалюють у студентів навички самостійної роботи, вміння критично мислити і діяти конструктивно та творчо, вирішувати поставлені викладачем завдання, приймати оптимальні в умовах певної ситуації самостійні та колективні рішення, осмислювати результати прийнятих рішень. Гра покликана сприяти закріпленню матеріалу конкретної теми, демонструвати приклади, що ілюструють наочно теоретичний матеріал, моделювати певні навчальні ситуації.

Зазначається, що інтерактивні методи при навчанні фахової термінології є найбільш ефективним засобом удосконалення вмінь та навичок майбутніх лікарів, оскільки вирішують такі завдання, як: 1) розвиток у студентів-медиків інтересу до медицини в цілому та до майбутньої професійної діяльності зокрема; 2) підвищення рівня розуміння і засвоєння англійської та латинської мов; 3) формування термінологічних компетенцій, якими повинен володіти майбутній фахівець-медик; 4) розвиток самостійності – здатності без сторонньої допомоги знайти шляхи та методи вирішення поставленого завдання; 5) вміння почути думку іншого члена колективу, бути лояльним і терпимим до іншої думки, точки зору.

Акцентовано, що практичні заняття з використанням елементів гри сприяють активізації та результативності навчання студентів-медиків, реалізують природне прагнення до спілкування, взаємодопомоги, співпраці.

Посилання

Berman, I.M. (1970). Metodika obucheniya angliyskomu yazyku [English language teaching methodology]. Moscow [in Russian].

Blyzniuk, O.I., & Panova, L.S. (1997). Ihry u navchanni inozemnykh mov [Games in teaching foreign languages]. Kyiv: Osvita [in Ukrainian].

Skliarenko, N.K. (1999). Suchasni vymohy do vprav dlia formuvannia inshomovnykh movlennievykh navychok i vmin [Modern requirements for exercises to form foreign language skills]. Inozemni movy – Foreign Languages, 3, 3-7 [in Ukrainian].

Cicchino, M.I. (2015). Using game-based learning to foster critical thinking in student discourse. Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning, 9 (2). doi.org/10.7771/1541-5015.1481.

Gozcu, E., & Caganaga, C.K. (2016). The importance of using games in EFL classrooms. Cypriot Journal of Educational Science, 11 (3), 126-135.

Rohani, M., & Pourgharib, B. (2013). The effect of games on learning vocabulary. International Research Journal of Applied and Basic Sciences, 4 (11), 3540-3543.

Wright, A., Betteridge, D., & Buckby, M. (2005). Games for language learning (3rd ed.). NY: Cambridge University Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-01

Як цитувати

Savaryn, T. V., & Prokop, I. A. (2020). ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ. Медична освіта, (1), 21–26. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10987

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ