ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА АМЕРИКАНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10872Ключові слова:
експертна оцінка, медична освіта, США, університетАнотація
У статті здійснено порівняльний аналіз експертних оцінок американських вчених у галузі медичної освіти з метою розгляду можливості використання американського досвіду організації професійної підготовки лікарів у США. Подано характеристику експертного оцінювання як наукового методу. Обґрунтовано необхідність застосування цього методу для оцінки можливості впровадження досвіду США з організації професійної підготовки лікарів. У ході дослідження встановлено, що всіма американськими експертами закцентовано увагу на високому професіоналізмі й відповідальності викладачів, вирішальній ролі ступеневості медичної освіти, інтеграції навчання і наукових досліджень, теорії і клінічної практики, важливому значенні етапу резидентури, симуляційного навчання і потужного фінансування галузі.
Посилання
Orlov, A. I. (2002). Ekspertnyye otsenki. Uchebnoye posobiye [Expert assessments. Tutorial]. Moscow [in Russian].
Pro vyshchu osvitu: Zakon Ukraiiny [On higher education: Law of Ukraine]. Official portal of the Verkhovna Rada of Ukraine. Retrieved from : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (accessed 19.09.2017) [in Ukrainian].
Stratehiia rozvytku medychnoii osvity v Ukraiini [Strategy of the Development of Medical Education in Ukraine]. Ministry of Health of Ukraine. 41. Retrieved from : http://moz.gov.ua/uploads/1/7113-medical_education_analytics.pdf (accessed 16.03.2018) [in Ukrainian].