МОТИВАЦІЯ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10868Ключові слова:
мотивація, англійська мова за професійним спрямуванням, студенти-медики, робота в парах, комунікативна компетентністьАнотація
У сучасному інформативному суспільстві існують високі вимоги до глобальної взаємодії, що акцентує необхідність вивчення англійської мови. У навчанні мотивація актуалізує діяльність студента в комунікативному середовищі, в результаті якого формуються компетентності певного рівня, виявляється прагнення займатися певним видом діяльності. Метою даної статті є визнання важливості мотивації студентів до вивчення англійської мови для конкретних цілей, тобто англійської мови за професійним спрямуванням. Розглядається актуальна і багатогранна проблема ролі мотивації у процесі формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців-медиків. Визначаються її особливості, реальний стан сформованості, багатовекторність, зокрема як складової міжнародної професійної компетентності майбутніх лікарів. Проаналізовано особливості новітніх методик та підходів до мотивації щодо вивчення англійської мови за професійним спрямуванням студентами-медиками, оскільки мотивація визначає продуктивність навчальної діяльності і є однією з невід'ємних її складових. Досліджується питання ефективності використання інтерактивних методів у процесі формування комунікативної компетенції студентів-медиків на заняттях англійської мови; основних принципів роботи в парах – активності, розвитку особистості, інтегративного взаємозв’язку.
Посилання
Gotlib, R.A. (2009). Sotsyalnaya vostrebovannost znaniya inostrannogo yazyka [Social relevance of foreign language knowledge]. Sotsyologiycheskiye issledovaniya – Sociological Studies, 2, 122-127 [in Russian].
Krayevskiy, V.V. (2008). Obshchye osnovy pedagogiky: uch. dlya stud. vyssh. ped. uch. zav. [General basics of pedagogy: textbook for stud. of ped. univer.] Moscow: Izdatelskyy tsentr “Akademiya” [in Russian].
Kukharuk, O.O. (2006). Pedahohichni umovy formuvannia motyvatsii vyvchennia inozemnykh mov stydentamy vyshchykh navchalnykh zakladiv I-II rivniv akredytatsii [Pedagogical conditions of motivation development in the process of foreign languages learning by students of higher educational institutions (I-II levels of accreditation)]. Novi
tekhnolohii navchannia: Nauk.-metod. zbirnyk – New Technologies of Education: Scientific and Methodological Collection. Kyiv [in Ukrainian].
Pometun, O., & Pyrozhenko, L. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Modern lesson. Interactive learning technologies: guidelines]. Pometun, O.I. (Ed.). Kyiv: Vydavnytstvo: A.S.K [in Ukrainian].
Brown, A. (1992). Group work. London: Heinemann. 3rd ed.
Yelahina, N., Fedchyshyn, N., Klishch, H., & Horpinich, T. (2019). Effective methods in foreign language teaching of medical students. Medychna osvita – Medical Education, 1 (81), 48-54.
Gardner, C.R. (2010). Motivation and second language acquisition: the socio-educational model. NY: Peter Lang.
Hutchinson, T., & Waters, A. (2002). English for specific purposes: a learning-centred approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Klopper, Ch., Drew, S., & Power, B. (2008). Enhancing learning by enhancing teaching: Peer assisted review and observation for course and teaching quality improvement. Australia: Griffith University.
Lu, P., & Corbett, J. (2012). English in medical education an intercultural approach to teaching language and values. Bristol: Multilingual Matters. DOI: https://doi.org/10.21832/9781847697776
Paltridge, B., & Starfield, S. (2012). The handbook of English for specific purposes. Chichester, West Sussex. UK: Malden. DOI: https://doi.org/10.1002/9781118339855