«АПТЕКА ЩАСТЯ» – БЛАГОДІЙНИЙ ЗАХІД ПРОФЕСІЙНОГО ТА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ СТУДЕНТА-ФАРМАЦЕВТА

Автор(и)

  • O. M. Fylypiuk КЗВО «Рівненська медична академія», Рівне
  • T. M. Nesteruk КЗВО «Рівненська медична академія», Рівне
  • O. V. Shtrimaitis КЗВО «Рівненська медична академія», Рівне
  • R. O. Sabadyshyn КЗВО «Рівненська медична академія», Рівне

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10658

Ключові слова:

аптека щастя, професійна компетентність, професійно-зорієнтована виховна робота, благодійний захід

Анотація

У статті проаналізовано продуктивність роботи професійно-зорієнтованого благодійного заходу «АПТЕКА ЩАСТЯ» для формування професійної компетентності студентів спеціальності «Фармація».

Розробили методологію та принцип роботи «АПТЕКИ ЩАСТЯ» як професійно-зорієнтованої структури. Задекларували асортимент та анотації до «чудодійних» ліків. Залучили студентство до формування асортименту, пакування «чарівних пігулок», а пізніше і до їх реалізації. Вартість «цікавинок» не обмежувалася, всі кошти за реалізовані препарати збирали у спеціальні скриньки та були передані з благодійною метою.

«АПТЕКА ЩАСТЯ» – благодійний захід професійно-зорієнтованого спрямування. Має на меті сформувати стійкі моральні якості майбутнього фармацевтичного працівника: людяність, доброту, милосердя, відповідальність, порядність та доброчинність. Тому повномасштабне залучення студентів до проведення подібних виховних заходів формує соціально активні та творчі особистості, які поєднують у собі високі моральні й етичні принципи та професійну компетентність.

Посилання

Zhytnyk, М.М. (2015). Blahodiinist u sotsialno-filosofskyi retrospektyvi ta perspektyvi [Charity in socio-philosophical retrospect and prospect]. Visnyk NTUU “KPI”. Filosofiia. Psykholohiia. Pedahohika – Bulletin of NTUU “KPI”. Philosophy. Psychology. Pedagogy, 2, 43-49 [in Ukrainian].

Nikohosian, L.R. (2016). Formuvannia hotovnosti maibutnikh fakhivtsiv farmatsevtychnykh spetsialnostei do profesiinoi diialnosti [Formation of readiness of the future specialists pharmaceutical specialties to professional activity in the process of training]. Pedahohichni nauky – Pedagogical Sciences, LXXIV (2), 146-150 [in Ukrainian].

Ternopilska, V.I., Kolomiets, T.V., & Piontkivska, I.O. (2014). Dovidnyk z vykhovnoi roboty zi studentamy [Handbook on educational work with students]. Ternopil: Navchalna knyha: Bohdan [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-03

Як цитувати

Fylypiuk, O. M., Nesteruk, T. M., Shtrimaitis, O. V., & Sabadyshyn, R. O. (2019). «АПТЕКА ЩАСТЯ» – БЛАГОДІЙНИЙ ЗАХІД ПРОФЕСІЙНОГО ТА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ СТУДЕНТА-ФАРМАЦЕВТА. Медична освіта, (3), 135–138. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10658

Номер

Розділ

РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ