ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ГАЛУЗІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • D. V. Vakulenko ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • N. O. Kravets ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • A. M. Dobrovolska Івано-Франківський національний медичний університет
  • N. Ya. Klymuk ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10649

Ключові слова:

веб-портал, єдиний комплексний тестовий іспит, інформаційно-комунікаційні технології, методика «єдиного дня»

Анотація

Використання новітніх інформаційних технологій у всіх сферах життя є досить актуальним питанням, дослідженням і впровадженням результатів якого займається безліч науковців. Тому важливим завданням сучасної вищої школи є формування високого рівня інформаційної культури майбутніх фахівців у галузі медицини в умовах швидкого розвитку інформаційного суспільства.

В умовах постійних змін у всіх сферах життя в Україні особливого значення набуває професійна підготовка майбутніх медичних працівників. Діяльність лікарів неможлива без використання сучасних інформаційних технологій, які є необхідним і доступним інструментом для медичних досліджень і в клінічній практиці. Навчання у медичних закладах освіти націлене на підготовку висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які були б відповідальними, компетентними, мали б високий творчий потенціал та були б здатні до якісної діяльності за визначеним фахом. Саме тому у процесі підготовки медичних працівників у закладах вищої освіти необхідно впроваджувати принципово нові підходи до питань розроблення технологій навчання.

У статті акцентовано увагу на реалізованих в освітньому процесі Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського можливостях інформаційно-комунікаційних технологій.

Посилання

Korda, M.M., Shulhai, A.H., Pasiaka, N.V., Petren­ko, N.V., Haliiash, N.B., & Bilkevych, N.A. (2019). Obiektyvnyi strukturovanyi klinichnyi ispyt yak vymir praktychnoi pidhotovky maibutnoho likaria [Objective structured clinical examination as a measurement of practical training of a future physician]. Proceedings of the XVI All-Ukrainian Scientific and Practical Conference with International Participation Innovatsiii u vyshchii medychnii ta farmatsevtychnii osviti Ukrainy – Innovations in Higher Medical and Pharmaceutical Education of Ukraine (pp. 12-15). Ternopil: TNMU “Ukrmedknyha” [in Ukrainian].

Pro vyshchu osvitu: Zakon Ukrainy vid 01.07. 2014 r. № 1556-VII (redaktsiia stanom na 01.07.2014 r.) [On higher education: Law of Ukraine of 01.07. 2014 No. 1556-VII (as of 01.07.2014)]. Retrieved from : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2984-14.

Saienko, M.S., & Morokhovets, H.Yu. (2018). Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u maibutnii profesiinii diialnosti v protsesi vyvchennia medychnoi informatyky [Use of information and communication technologies in future professional activity in the process of studying medical informatics]. Vyshcha shkola – Higher School, 3, 18-21 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-03

Як цитувати

Vakulenko, D. V., Kravets, N. O., Dobrovolska, A. M., & Klymuk, N. Y. (2019). ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ГАЛУЗІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ . Медична освіта, (3), 58–61. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10649

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ