ВПЛИВ НОВІТНІХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10127Ключові слова:
компетентнісно-орієнтований підхід, навчально-тренінговий центр, 3D-візуалізації, ХМАПОАнотація
Мета роботи – розкрити структуру та роль навчально-тренінгового центру з 3D-візуалізації у застосуванні новітніх інтерактивних технологій при безперервному професійному вдосконаленні лікарів та подальшому розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти.
Основна частина. У статті наведено результати реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу в післядипломній медичній освіті з впровадженням освітніх інтерактивних технологій, нових форм та методів організації навчального процесу.
Розкрито роль навчально-тренінгового центру технологій 3D-візуалізацій у Харківській медичній академії післядипломної освіти для забезпечення якості освітнього процесу відповідно до стандартів вищої освіти, нормативних документів з організації освітньої діяльності та політики у сфері якості освіти.
Висновок. При впровадженні новітніх інноваційних технологій у навчальний процес відмічено більший відсоток засвоєння матеріалу при використанні 3D-візуалізаційного столу, крім цього, зазначено вищий прогрес отриманих знань слухачами при використанні інтерактивних технологій.
Посилання
Khvysiuk, O.M., Marchenko, V.H., & Hyria, M.P. (2018). Innovatsiini osvitni tekhnolohii v pisliadyplomnomu navchanni likariv: Psykholoho-pedahohichni aspekty [Innovative educational technologies in postgraduate training of doctors: psychological and pedagogical aspects]. Materialy 15-i Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu “Aktualni pytannia vyshchoi medychnoi osvity v Ukraini” – Materials of the 15th All-Ukrainian Scientific and Practical Conference with International Participation “Actual Issues of Higher Medical Education in Ukraine. May, 17-18. Ternopil (pp.70-74) [in Ukrainian].
Martynova, I. (2016). Uprovadzhennia innovatsiinykh pedahohichnykh tekhnolohii yak zasib rozvytku tvorchoho potentsialu pedahoha [Introduction of innovative pedagogical technologies as a means of developing the creative potential of a teacher]. Nova pedahohichna dumka – New Pedagogical Thought, 4, 18-22 [in Ukrainian].
Khvysiuk, O.M., Marchenko, V.H., & Tsodikova, O.A. (2015). Obhruntuvannia vprovadzhennia symuliatsiinykh tekhnolohii na pisliadyplomnomu etapi stupinchastoi systemy praktychno-oriientovanoho navchannia likariv zahalnoi praktyky – simeinoi medytsyny [Substantiation of introduction of simulation technologies at the postgraduate stage of the step-by-step system of practically oriented training of general practitioners – family medicine]. Problemy suchasnoi medychnoi nauky ta osvity Problems of Modern Medical Science and Education, 13, 6-9 [in Ukrainian].
Dr. Charlotte Silén, Staffan Wirell, Joanna Kvist, Eva Nylander & Örjan Smedby. Advanced 3D visualization in student-centred medical education. Medical Teacher. Retrieved from: https://www.tandfonline.com/loi/imte20.
Lise Mokoy, Joy H. Lewis, & David Dalton (2016). Gamification and multimedia for medical education: A landscape review. Medical Education. The Journal of the American Osteopathic Association, 116, (1).