ВПЛИВ НОВІТНІХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛІКАРІВ

Автор(и)

  • O. M. Khvisyuk Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • V. G. Marchenko Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • M. P. Gyrya Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • Yu. A. Kolomiychenko Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • M. O. Golanishchev Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • V. V. Zherebkin Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • I. A. Soboleva Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • Z. V. Yeloyeva Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • O. A. Tsodikova Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • I. O. Voronzhev Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків
  • O. I. Sergienko Харківська медична академія післядипломної освіти, Харків

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10127

Ключові слова:

компетентнісно-орієнтований підхід, навчально-тренінговий центр, 3D-візуалізації, ХМАПО

Анотація

Мета роботи – розкрити структуру та роль навчально-тренінгового центру з 3D-візуалізації у застосуванні новітніх інтерактивних технологій при безперервному професійному вдосконаленні лікарів та подальшому розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти.

Основна частина. У статті наведено результати реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу в післядипломній медичній освіті з впровадженням освітніх інтерактивних технологій, нових форм та методів організації навчального процесу.

Розкрито роль навчально-тренінгового центру технологій 3D-візуалізацій у Харківській медичній академії післядипломної освіти для забезпечення якості освітнього процесу відповідно до стандартів вищої освіти, нормативних документів з організації освітньої діяльності та політики у сфері якості освіти.

Висновок. При впровадженні  новітніх інноваційних технологій у навчальний процес відмічено більший відсоток засвоєння матеріалу при використанні 3D-візуалізаційного столу, крім цього, зазначено вищий прогрес отриманих знань слухачами при використанні інтерактивних технологій.

Посилання

Khvysiuk, O.M., Marchenko, V.H., & Hyria, M.P. (2018). Innovatsiini osvitni tekhnolohii v pisliadyplomnomu navchanni likariv: Psykholoho-pedahohichni aspekty [Innovative educational technologies in postgraduate training of doctors: psychological and pedagogical aspects]. Materialy 15-i Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu “Aktualni pytannia vyshchoi medychnoi osvity v Ukraini” – Materials of the 15th All-Ukrainian Scientific and Practical Conference with International Participation “Actual Issues of Higher Medical Education in Ukraine. May, 17-18. Ternopil (pp.70-74) [in Ukrainian].

Martynova, I. (2016). Uprovadzhennia innovatsiinykh pedahohichnykh tekhnolohii yak zasib rozvytku tvorchoho potentsialu pedahoha [Introduction of innovative pedagogical technologies as a means of developing the creative potential of a teacher]. Nova pedahohichna dumka – New Pedagogical Thought, 4, 18-22 [in Ukrainian].

Khvysiuk, O.M., Marchenko, V.H., & Tsodikova, O.A. (2015). Obhruntuvannia vprovadzhennia symuliatsiinykh tekhnolohii na pisliadyplomnomu etapi stupinchastoi systemy praktychno-oriientovanoho navchannia likariv zahalnoi praktyky – simeinoi medytsyny [Substantiation of introduction of simulation technologies at the postgraduate stage of the step-by-step system of practically oriented training of general practitioners – family medicine]. Problemy suchasnoi medychnoi nauky ta osvity Problems of Modern Medical Science and Education, 13, 6-9 [in Ukrainian].

Dr. Charlotte Silén, Staffan Wirell, Joanna Kvist, Eva Nylander & Örjan Smedby. Advanced 3D visualization in student-centred medical education. Medical Teacher. Retrieved from: https://www.tandfonline.com/loi/imte20.

Lise Mokoy, Joy H. Lewis, & David Dalton (2016). Gamification and multimedia for medical education: A landscape review. Medical Education. The Journal of the American Osteopathic Association, 116, (1).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-13

Як цитувати

Khvisyuk, O. M., Marchenko, V. G., Gyrya, M. P., Kolomiychenko, Y. A., Golanishchev, M. O., Zherebkin, V. V., … Sergienko, O. I. (2019). ВПЛИВ НОВІТНІХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛІКАРІВ. Медична освіта, (3), 59–62. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10127

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти