УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ОСВІТНЮ ДІЯЛЬНІСТЬ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПУСКНИКІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10123Ключові слова:
фармацевтична освіта, компетентність випускників, навчально-методичні інноваціїАнотація
Мета роботи – висвітлити значення створення баз даних проходження практики студентами, які здобувають вищу фармацевтичну освіту, й управління процесом організації практичної підготовки та працевлаштування випускників університету.
Основна частина. З метою створення єдиної платформи, що об’єднує роботодавців, освітян, здобувачів вищої освіти; формування баз даних й управління процесом організації практичної підготовки та працевлаштування випускників університету ми розробили і з 2018 р. впровадили в освітню діяльність новий проект «Кар’єра та працевлаштування». За підтримки Харківського обласного центру зайнятості ми розробили окрему електронну платформу. Відзначено позитивний досвід розподілу студентів на практику у Німеччині, де вони звертаються до «онлайн-бірж для практикантів» (Praktikumsbörsen). На сайтах представлені поради щодо проходження практики – від подачі студентом заявки керівництву аптек до отримання свідоцтва про практичну освіту.
Висновок. Таким чином, на сьогодні можна стверджувати, що створення умов для ефективної практичної підготовки та працевлаштування випускників НФаУ сприяє досягненню кінцевого результату: якість освітніх послуг − конкурентоспроможний фахівець − добробут суспільства.
Посилання
Partnerstvo z robotodavtsiamy yak stratehichnyi resurs rozvytku NFaU [ Partnership with employers as a strategic resource for NFU]. Retrieved from: http: //www.apteka.ua/article/409162 [in Ukrainian].