ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ЕТИКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОПЕДЕВТИКИ ПЕДІАТРІЇ

  • O. R. Boyarchuk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • O. M. Shulhai ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
Ключові слова: медична етика, навчальний процес, пропедевтика педіатрії

Анотація

Мета роботи – висвітлення питання медичної етики навчального процесу при вивченні студентами 3 курсу медичного факультету дисципліни “Пропедевтика педіатрії”.

Основна частина. У статті показано, наскільки багатогранними є стосунки між викладачем і студентом, між студентом і медичним персоналом, як важливо дотримуватися основних етичних засад під час навчання на базі лікувального закладу. Бо від того, наскільки у навчальному процесі майбутніх лікарів буде дотримано правил лікарської етики, буде залежати й успіх вивчення нової навчальної дисципліни з педіатрії.

Висновок. Знання питань медичної етики навчального процесу та їх дотримання дозволять зберегти дану систему навчання студентів на реальних пацієнтах, деонтологічні взаємини між ВНЗ та клінікою, на базі якої навчаються студенти – майбутні лікарі, та будуть сприяти покращенню якості медичної освіти.

Посилання

Yulish, E.I., & Soroka, Yu.A. (2011). Etika uchebnogo protsessa na klinicheskikh kafedrakh [Ethics of the educational process in clinical departments]. Zdorovye rebenka – Health of a Child, 5 (32), 97-98 [in Russian].

Purіh, L. (Ed.). (2009). Pidruchnyk z likarskoi etyky. Svitove likarske tovarystvo [The textbook on medical ethics]. World Medical Society [in Ukrainian].

Nazar, P.L., & Vilenskyi, Yu.H. (2002). Osnovy medychnoi etyky [Bases of medical ethics]. Kyiv: Zdorovia [in Ukrainian].

Vedenko, B.H., Melnyk, V.A., & Datsenko, V.H. (2010). Likar-khvoryi, mezha povedinky (Dumky zvychainykh likariv) [Doctor patient, behaviour border (Thoughts of simple doctors)]. Novosti meditsyny i farmatsii – News of Medicine and Pharmacy, 22 (350), 20-21 [in Ukrainian].

Опубліковано
2019-04-25
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти