ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ЕТИКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОПЕДЕВТИКИ ПЕДІАТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10075Ключові слова:
медична етика, навчальний процес, пропедевтика педіатріїАнотація
Мета роботи – висвітлення питання медичної етики навчального процесу при вивченні студентами 3 курсу медичного факультету дисципліни “Пропедевтика педіатрії”.
Основна частина. У статті показано, наскільки багатогранними є стосунки між викладачем і студентом, між студентом і медичним персоналом, як важливо дотримуватися основних етичних засад під час навчання на базі лікувального закладу. Бо від того, наскільки у навчальному процесі майбутніх лікарів буде дотримано правил лікарської етики, буде залежати й успіх вивчення нової навчальної дисципліни з педіатрії.
Висновок. Знання питань медичної етики навчального процесу та їх дотримання дозволять зберегти дану систему навчання студентів на реальних пацієнтах, деонтологічні взаємини між ВНЗ та клінікою, на базі якої навчаються студенти – майбутні лікарі, та будуть сприяти покращенню якості медичної освіти.
Посилання
Yulish, E.I., & Soroka, Yu.A. (2011). Etika uchebnogo protsessa na klinicheskikh kafedrakh [Ethics of the educational process in clinical departments]. Zdorovye rebenka – Health of a Child, 5 (32), 97-98 [in Russian].
Purіh, L. (Ed.). (2009). Pidruchnyk z likarskoi etyky. Svitove likarske tovarystvo [The textbook on medical ethics]. World Medical Society [in Ukrainian].
Nazar, P.L., & Vilenskyi, Yu.H. (2002). Osnovy medychnoi etyky [Bases of medical ethics]. Kyiv: Zdorovia [in Ukrainian].
Vedenko, B.H., Melnyk, V.A., & Datsenko, V.H. (2010). Likar-khvoryi, mezha povedinky (Dumky zvychainykh likariv) [Doctor patient, behaviour border (Thoughts of simple doctors)]. Novosti meditsyny i farmatsii – News of Medicine and Pharmacy, 22 (350), 20-21 [in Ukrainian].