МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ПРИКЛАДІ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА ТА БІОЛОГІЧНА ФІЗИКА» З ОГЛЯДУ НА МОЖЛИВОСТІ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ EDX.ORG
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10011Ключові слова:
медична і біологічна фізика, самостійна робота студентів, методи дистанційного навчання, інформаційні технології навчанняАнотація
У статті визначено потенційні можливості платформи дистанційного навчання Еdx.org для організації і проведення самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Медична та біологічна фізика» за напрямком підготовки магістра за спеціальністю «Лікувальна справа» (англомовна форма навчання).
Представлено результати порівняльного аналізу і виявлено спільні елементи навчальної програми з медичної та біологічної фізики й дистанційного курсу «Fundamentals of Neuroscience». Навчально-методичні матеріали від Edx.org ми розглядали як складову частину домашньої підготовки й основу для самостійної та аудиторної роботи студентів. Наведено приклад організації самостійної роботи студентів з використанням можливостей системи дистанційного навчання Edx.org. Легальне запозичення і використання окремих навчальних матеріалів для дистанційного навчання дозволяють актуалізувати, стандартизувати й оптимізувати роботу студентів при проведенні самостійної та індивідуальної роботи при вивченні дисципліни «Медична та біологічна фізика».
На основі проведеного аудиту курсу «Neuroscience» запропоновано використовувати організаційну структуру курсу з метою організації самостійної та аудиторної роботи студентів з дисципліни «Медична та біологічна фізика».
Посилання
Petruk, V.A. (2006). Teoretyko-metodychni zasady formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv tekhnichnykh spetsialnostei u protsesi vyvchennia fundamentalnykh dystsyplin: Monohrafiia [Theoretical and methodical principles of formation of professional competence of technical specialties in the process of studying fundamental disciplines: Monograph]. Vinnytsia “UNIVERSUM” [in Ukrainian].
Polozhennia pro orhanizatsiiu navchalnoho protsesu u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy vid 02.06. 93 №161 [Regulations on the organization of the educational process in higher educational institutions of Ukraine]. Zbirnyk normatyvnykh aktiv Ukrainy shchodo orhanizatsii navchalno-vykhovnoho protsesu u vyshchomu navchalnomu zakladi – Collection of Normative Acts of Ukraine concerning the Organization of Educational Process in a university [in Ukrainian].
Prokopchenko, O.Y., Lukina, H.M., Mikaielian, H.R. (2018). Okremi metody orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv pry vyvchenni vyshchoi matematyky i statystyky za napriamkom pidhotovky “Farmatsiia, promyslova farmatsiia” [Separate methods of organization of independent work of students in the study of advance mathematics and statistics for the field of study “Pharmacy, Industrial Pharmacy”]. Materialy XV Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnar. uchastiu “Suchasni pidkhody do vyshchoi medychnoi osvity v Ukraini” – Modern Approaches to Higher Medical Education in Ukraine: Materials XV All-Ukrainian. Research Practice Conf. with international participation. (May, 18-19). Ternopil State Medical University. Ternopil: TDMU [in Ukrainian].
Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Yevropeiskomu prostori vyshchoi osvity (ESG) [The Standards and guidelines for quality assurance in the European Higher Education Area (ESG)]. Kyiv: TOV “TSS” [in Ukrainian].
Chernykh, V.P., Kotvitska, A.A., & Ohar, S.V. (2016). Kompetentnisnyi pidkhid u stvorenni standartu vyshchoi osvity spetsialnosti “farmatsiia” [Competency approach in creation of the standard of higher education specialty “pharmacy”]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 107-109 [in Ukrainian].
David Cox. Fundamentals of Neuroscience, Part 1: The Electrical Properties of the Neuron. Retrieved from: https://courses.edx.org/courses/course-v1:HarvardX+MCB80.1x+3T2018/course/.