ПІДГОТОВКА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВПЛИВ ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ НА ЯКІСТЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • O. V. Pоpоvа Дніпродзержинське медичне училище

DOI:

https://doi.org/10.11603/2411-1597.2016.2.7422

Анотація

У статті проаналізовано основні етапи проведення практичних занять в медичних навчальних закладах І рівня акредитації та їх методичне забезпечення. Якість знань студентів залежить від різноманітних методів навчання і контролю.

Посилання

Ficzula M. M. Pidgotovka vchytelya do uroku / M. M. Ficzula // Pedagogika. – K., – 2009 – s. 198–201.

Shegedyn M. B. Rozvytok sestrynskoyi spravy v Rosiyi / M. B. Shegedyn // Medsestrynstvo u sviti. – Lviv, 1999. – S. 35–40.

Myleryan V. Ye Metodychni osnovy pidgotovky ta provedennya navchalnyx zanyat u medychnyx vuzax / V. Ye. Myleryan. – K., – 2001. – S. 4–9.

Volkova N. P. Pedagogika / N. P. Volkova. – K., – 2001 – S. 332–333.

Bulax I. Ye. Stvoryuyemo yakisnyj test : navchalnyj posibnyk dlya vykladachiv, uchyteliv i metodystiv / I. Ye. Bulax, M. R. Muxa. – K. : Majster klas, – 2006. – 160 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-13

Як цитувати

Pоpоvа O. V. (2017). ПІДГОТОВКА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВПЛИВ ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ НА ЯКІСТЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ. Медсестринство, (2). https://doi.org/10.11603/2411-1597.2016.2.7422

Номер

Розділ

Статті