Особливості застосування засобів впровадження при вивченні ортопедичної стоматології
DOI:
https://doi.org/10.11603/2311-9624.2015.2.6259Анотація
У статті аналізується комплексне використання різних електронних засобів навчання, що надає студентам широкого доступу до сучасних інформаційних полей, покращує візуалізацію запропонованого матеріального сприйняття фундаментальних знань, модернізації культури в пізнавальній діяльності, розвитку творчості, показує можливості й активно заохочує самозайнятість, екстраполюючи отримані практичні навички в майбутній стоматологічній практиці.
Посилання
Chan J. C. Retrieval-induced facilitation / J. C. Chan, K. B. McDermott, H. L. Roediger // Journal of Experimental Psychology: General. – 2007 – № 135(4). – P. 553–571.
Neuroplasticity: Changes in grey matter induced by training / B. Draganski, C. Gaser, V. Busch, G. Schuierer, // Nature. – 2004. – №. 427(22). – P. 311–312.
Hoffmann L. Kommunikationsmittel Fachsprache: Eine Einfuhrung / L. Hoffmann // Berlin: Erich Schmidt Verlag GmbH&Co, 1996. – P. 231–236.
Strevens P. New Orientations in the Teaching of English / P. Strevens // Oxford: Oxford University Press, 2000. – 182 p.
Willis J. Brain- based teaching strategies for improving students memory, learning, and test-taking success. (Review of Research) / J. Willis // Childhood Education. –2008. – №. 83(5). – P. 313–316.