Дистанційне навчання як принцип відкритого заняття

Автор(и)

  • O. B. Belikov ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці
  • N. V. Vatamaniuk ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці
  • В. І. Struk ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет», м. Чернівці

DOI:

https://doi.org/10.11603/2311-9624.2020.3.11574

Ключові слова:

дистанційне навчання, модернізація, освіта

Анотація

Резюме. Серед технологій, що базуються на принципах відкритого навчання, великих обертів набирає дистанційне навчання. Ця технологія широко використовує комп᾽ютерні навчальні програми різного призначення та сучасні телекомунікації для спілкування безпосередньо із студентом на відстані. Ідеєю цієї технології є взаємодія викладача і студента у віртуальному просторі: обидва вони знаходяться біля своїх комп᾽ютерів або гаджетів і спілкуються за допомогою мережі «Інтернет». Також у модернізації освіти виключну роль займає дистанційне навчання. В умовах, що виникли через пандемію, студенти і науково-педагогічні працівники повинні з розумінням ставитися до необхідності працювати у вимушених дистанційних умовах із більш практичним та усвідомленим підходом до подолання існуючих цифрових бар᾽єрів у системі освіти.

Посилання

Zaytseva, T.V., Kravtsova, L.V., & Kaminska, N.H. (2018). Vprovadzhennia suchasnykh innovatsiinykh tekhnolohii

navchannia v osvitnii protses [Implementation of modern innovative learning technologies in the educational process]. Naukovyi visnyk Khersonskoi derzhavnoi morskoi akademii – Scientific Bulletin of the

Kherson State Maritime Academy, 1 (18), 82-92 [in Ukrainian].

Voronenko, Yu.V., Tolstanov, O.K., & Krasnov, V.V. (2019). Funktsionalni i strukturni zminy v orhanizatsii bezperervnoho profesiinoho rozvytku likariv ta provizoriv v konteksti reformuvannia okhorony zdorovia Ukrainy [Functional and structural changes in the organization of continuous professional development of doctors and pharmacists in the context of health care reform in Ukraine]. XVI Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia z mizhnarodnoiu uchastiu «Innovatsii u vyshchii medychnii ta farmatsevtychnii osviti Ukrainy» (z dystantsiinym pidiednanniam VM (F) NZ Ukrainy za dopomohoiu videokonferentszviazku) – XVI All-Ukrainian scientific-Practical Conf. with international participation “Innovations in higher medical and pharmaceutical education of Ukraine” (with remote

connection VM (F) NZ of Ukraine by videoconferencing). Ternopil [in Ukrainian].

Ivankova, N.A., Ryzhov, O. A., & Vasilakin, V.V. (2018). Pryntsypy rozrobky Online kursiv dlia samostiinoi roboty

studentiv na platformi edX. Navchalnyi posibnyk dlia vykladachiv [Principles of developing Online courses for

independent work of students on the edX platform. Textbook for teachers]. Zaporizhzhia: ZDMU [in Ukrainian].

Morozov, V. (2014). Filosofiia vprovadzhennia innovatsii u pedahohichnyi protses [Philosophy of innovation in the pedagogical process]. Vyshcha osvita Ukrainy – Higher Education in Ukraine, 2, 36-39 [in Ukrainian].

Shestopaliuk, O.V. (2013). Innovatsiini modeli navchannia v diialnosti vyshchykh navchalnykh zakladiv [Innovative models of education in the activities of higher educational institutions]. Teoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy – Theory and Practice of Social Systems Management, 3, 118-124 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-09

Як цитувати

Belikov, O. B., Vatamaniuk, N. V., & Struk В. І. (2020). Дистанційне навчання як принцип відкритого заняття. Клінічна Стоматологія, (3), 78–81. https://doi.org/10.11603/2311-9624.2020.3.11574

Номер

Розділ

Освіта в стоматології і обмін досвідом