ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.11603/1811-2471.2021.v.i2.11803Ключові слова:
дистанційне навчання, інформаційні комп'ютерні технології, інформаційних технологій навчання, викладач, студентАнотація
Професійна підготовка майбутніх медичних фахівців регламентована законодавчими документами і державними галузевими стандартами, які є орієнтирами для цілеспрямованого планування й організації освітнього процесу, змісту професійної підготовки, вибору методів і засобів, прогнозування результатів тощо.
Мета – обґрунтування особливостей підготовки майбутніх медичних працівників до професійної діяльності з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в умовах дистанційного навчання.
Матеріал і методи. Опрацьовано праці вітчизняних і зарубіжних дослідників, вивчено особливості застосування ІКТ в умовах дистанційної освіти на основі результатів досліджень науковців і практичних працівників.
Результати. ІКТ активно впливають на процес навчання і виховання студентів, оскільки змінюють схему передавання знань і методи навчання.
Висновки. Удосконалення системи освіти на основі інформаційних технологій, широке впровадження в навчальний процес ІКТ привели до появи віртуальних університетів та відкритої системи освіти.
Посилання
Horbatyuk, R.M., & Tulashvili, Yu.Y. (2013). Mobilne navchannia yak nova tekhnolohiya vyshchoi osvity [Mobile learning as a new technology of higher education.]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytety. Seriya: Pedahohika, sotsialna robota – Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series: Pedagogy, Social Work, 27, 31-34 [in Ukrainian].
Dolzhenko, M.M. (2018). Aktualni pytannya dystantsiynoyi osvity ta telemedytsyny. [Current issues of distance education and telemedicine]. Materialy Vseukrayinskoyi naukovo-metodychnoyi videokonferentsiyi z mizhnarodnoyu uchastyu.– Materials of the All-Ukrainian scientific-methodical videoconference with international participation. Zaporizhzhia [in Ukrainian].
Konevalova, N.Yu., Gorodetskaya, I.V., & Garnovskaya, I.I. (2010). Innovatsionnaya pedagogicheskaya deyatelnost v vyshey shkolie [Innovative pedagogical activity in higher school]. Vitiebsk: VSMU [in Russian].
Kukharenko, V.M., & Bondarenko, V.V. (2020). Ekstrene dystantsiyne navchannya v Ukrayini: monohrafia [Emergency distance learning in Ukraine: monograph]. Kharkiv [in Ukrainian].
Kucherenko, I. (2019) Psykholoho-pedahohichni osoblyvosti vyvchennya informatychnykh dystsyplin u medychnykh zakladakh vyshchoyi osvity z vykorystannyam dystantsiynoho navchannya. [Psychological and pedagogical features of the study of computer science disciplines in medical institutions of higher education using distance learning]. Pedahohichni nauky: teoria, istoria, inovatsiyni tekhnolohii – Pedagogical Sciences: Theory, History, Innovative Technologies, 1, 28-39 [in Ukrainian].
Mikhalchenko, M. (2001) Osvita i nauka: poshuky novykh paradyhm modernizatsiyi. [Education and science: the search for new paradigms of modernization]. Vyshcha osvita Ukrainy – Higher Education of Ukraine, 2, 14-23 [in Ukrainian].
Romanyshyna, L.M. (2006). Suchasni pedahohichni tekhnolohiyi pidhotovky maybutnikh fakhivtsiv. Problemy osvity [Modern pedagogical technologies for training future professionals]. L.M. Romanyshyna (Eds.), Problemy osvity – Problems of education. Kyiv: Vydavnytstvo Nauk.-Metod. Tsentru Vyshchoi Osvity [in Ukrainian].
Saenko, M.S., & Morokhovets, G.Y. (2018). Vykorystannya informatsiyno-komunikatsiynykh tekhnolohiy u maybutniy profesiyniy diyalnosti v protsesi vyvchennya medychnoyi informatyky [The use of information and communication technologies in future professional activities in the study of medical informatics]. Imidzh suchasnoho pedahoha – Image of a Modern Teacher, 3, 18-21 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Здобутки клінічної і експериментальної медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.