ІЄРАРХІЯ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЩОДО ТЕМАТИКИ ЗАНЯТЬ З ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Автор(и)

  • V. D. Pariy Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, м. Київ, Україна
  • A. V. Zhila Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, м. Київ, Україна
  • V. V. Taran Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, м. Київ, Україна
  • T. A. Vezhnovets Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, м. Київ, Україна
  • T. V. Kozhemyakina Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, м. Київ, Україна
  • D. G. Matukova-Yaryg Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.11603/1681-2786.2018.1.9239

Ключові слова:

студенти, інтереси, тематика занять, економіка охорони здоров’я.

Анотація

Мета: дослідити ставлення студентів щодо навчальних тем з «Економіки охорони здоров’я» та обґрунтувати заходи з оптимізації навчально-методичної роботи.

Матеріали і методи. Дослідження включало: бібліосемантичний, соціологічний, математико-статистичний, системний підхід, моделювання, аналітико-синтетичний методи.

Результати. На основі вивчення думки студентів проведено розподіл навчальних тем з «Економіки охорони здоров’я» залежно від їх значущості, що стало підґрунтям для вдосконалення навчально-методичного процесу та використання активних форм залучення студентів до розгляду та обговорення актуальних проблемних ситуацій, пов’язаних із організаційно-економічними і медико-економічними аспектами діяльності в медичній галузі.

Висновки. Вивчення думки студентів щодо їх ставлення до навчальних тем з «Економіки охорони здоров’я» є важливою передумовою для вдосконалення процесу викладання, формування економічної грамотності, економічного світогляду та професійно-компетентнісних якостей для успішної адаптації молодих до умов сучасного медичного середовища.

Посилання

Parii, V.D., (Ed.) & Zhyla, A.V., Matukova-Yaryha, D.H. (2018). Ekonomika okhorony zdoroviia: Praktykum dlia samostiinoi roboty [Health Economics: Workshop for independent work].Kyiv [in Ukrainian].

Parii, V.D. (Ed.), Safonov, Yu.M., & Zakharova, N.M. (2018). Ekonomichnyi analiz vykorystannia resursiv u systemi okhorony zdorovia: navch. posib. [Economic analysis of the use of resources in the health care system: Teaching manual]. Zhytomyr: “Polissia” [in Ukrainian].

Zhyla, A.V., Taran, V.V., Matukova-Yaryha, D.H., & Kozhemiakina, T.V. (2018). Metodolohichni pidkhody shchodo formuvannia ekonomichnoho svitohliadu sered studentiv vyshchoho navchalnoho medychnoho zakladu [Methodological approaches to the formation of an economic outlook among students of the higher educational institution]. Materials of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Humanitarian Dimensions of Transformation of Modern Higher Education” (May 17-18, 2018, Kyiv). [in Ukrainian].

Vezhnovets, T.A., & Hulchii, O.P. (2012). Professional-important qualities of the head of a health care institution. Eastern European Journal of Public Health, 1 (17), 101-102.

Malykhin, O.V., Pavlenko, I.H., Lavrentiev, O.O., & Matukova, H.I. (2014). Metodyka vykladannia u vyshchii shkoli: navch. posibnyk [Methodology of teaching in higher school: Textbook].Kyiv: CST [in Ukrainian].

Barthélemy, E., Mallol, V., Hannaford, A., Pean, C., Kutua, R., de Haydu C., Anandaraja, N. [et al.] (2017). Exploration of Global Health Careers Across the Medical Fields. Ann. Glob. Health, 83 (3-4), 613-620.

Mullan, P.B., Williams, J., Malani, P.N., Riba, M., Haig, A., Perry, J., & Kolars, J. (2014). Promoting medical students’ reflection on competencies to advance a global health equities curriculum. CBMC Med Educ., 150.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-17

Як цитувати

Pariy, V. D., Zhila, A. V., Taran, V. V., Vezhnovets, T. A., Kozhemyakina, T. V., & Matukova-Yaryg, D. G. (2018). ІЄРАРХІЯ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЩОДО ТЕМАТИКИ ЗАНЯТЬ З ЕКОНОМІКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я. Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, (1). https://doi.org/10.11603/1681-2786.2018.1.9239

Номер

Розділ

Підготовка медичних кадрів